לקראת הקמת ישיבה: ראש הישיבה רבי שרגא חיזק את עמנואל

ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן אשר הגיע לשאת משא חיזוק והכנה בביקור מיוחד בעיר עמנואל. "התורה זועקת על הזמן שלא מנוצל ללימודה". סיקור ותיעוד המסע

משה ויסברג | חרדים 19.5.2024 | 14:22

הגר"ש שטיינמן במסע חיזוק בעמנואל | צילום: באדיבות המצלם

ביקור מרגש ורב רושם התקיים בעיר עמנואל על ידי ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן אשר הגיע לשאת משא חיזוק והכנה בביקור מיוחד בעיר. 

את פניו של ראש הישיבה קיבלו הגאון הרב יעקב הידלסהיים אב"ד עמנואל וראש מועצת עמנואל אליהו גפני. ראש הישיבה שמע מפי יושבי בית המדרש, כי בזמן הקרוב צפויה להיות מוקמת בעיר עמנואל ישיבה שתגדיל את קול התורה הנשמע בבתי המדרשות ובתי הכנסיות בעיר עמנואל.

בשיחה מיוחדת שנשא, חיזק ראש הישיבה את תושבי עמנואל: "כידוע לכולנו, ימי בין הזמנים הם ימים מיוחדים בהם אנו זוכים לפנאי מרובה יותר מהרגיל. אך חלילה לנו לבזבז זמן יקר זה לריק. כפי שאמרו חז"ל  במשנה במסכת אבות: בכל יום ויום בת קול יוצאת מהר סיני ומכרזת אוי להם לבריות מעלבונה של תורה. התורה זועקת על הזמן המבוזבז שלא מנוצל ללימודה".

"דווקא בימים אלו, כשיש לנו זמן פנוי רב יותר, עלינו להתמסר ללימוד התורה בכל כוחנו. עלינו לזכור כי התורה היא חיינו ואורך ימינו. היא מקור החכמה והמוסר, היא זו שמעניקה משמעות אמיתית לחיים. וככל שנעמיק בלימודה, כך נתעלה ונתקרב לבורא עולם".

"בואו ננצל את ימי בין הזמנים הזדמנות לקביעת עתים לתורה, להתמדה ושקידה בלימוד. בין אם זה בלימוד עיוני בעומקה של סוגיה, ובין אם בלימוד בקיאות להרחבת הידע. כל אחד לפי יכולתו וכישרונותיו", אמר ראש הישיבה. הוא הדגיש את הצורך בחיזוק בלימוד התורה, לאור המצב הקשה שבו שרוי עם ישראל, שזקוק לרחמי שמים מרובים. 

"הקמת מקום תורה חדש הוא דבר נשגב ונעלה, המוסיף אור וקדושה בעולם. ישיבה זו תהווה מרכז של לימוד והרבצת תורה, ותמשוך אליה צעירים רבים הצמאים לדבר ה'. אני מברך מקרב לב את יושבי עמנואל, שיזכו להפוך את עירם למקום תורה מפואר. שתשרה השכינה במעונכם ושתראו ברכה והצלחה בכל מעשה ידיכם", סיים ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן את דבריו.

לאחר מכן ציבור המשתתפים עבר לקבל את ברכתו של ראש הישיבה לחיזוק בתורה ובאמונה. המשתתפים סיפרו על החיזוק הגדול שחשו לאחר השיחה של ראש הישיבה והתקווה שבקרוב ממש יורחבו גבולות הקדושה ותוקם ישיבה גדולה בעיר עמנואל.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום