שוב זה קורה: יהודים הותקפו בארה"ב ובצרפת

בצרפת נפתחה חקירה לאחר שששה יהודים הותקפו בתקרית אנטישמית בסוף השבוע האחרון. בברוקלין הותקפה משפחה יהודית על ידי מוסלמים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 24.6.2024 | 17:20

אילוסטרציה | צילום: unsplash

לה פיגארו הצרפתי מדווח על עוד תקרית אלימה שנראה כי היתה מונעת מאנטישמיות: בפרבר לבאלואה-פר בפריז, הותקפו במוצאי שבת שישה צעירים יהודים בעלבונות אנטישמיים על ידי שלושה גברים. התקרית אירעה בסביבות השעה 22:00. שניים מתוך השישה אף הוכו. 

הצעירים היהודים נמלטו ודיווחו על המקרה לתחנת המשטרה ברובע ה-17 של פריז. התובע הציבורי אישר ל"פיגארו" כי החלה חקירה. ה"Sûreté territoriale", המקבילה הצרפתית לשירות הביטחון הכללי, מנהל את החקירה.

גם בארה"ב חווים היהודים אנטישמיות, בגרייבסנד שבבברוקלין, טקס סיום לימודים בסוף השבוע הפך לחוויה אלימה וטראומטית עבור משפחה יהודית כשהותקפה על ידי משפחה ערבית, שהתגרתה בהם עם השמצות אנטישמיות ובאיומי מוות.

התקרית התרחשה מיד לאחר סיום הטקס שלמרבה האירוניה היה נושא של "כל מה שאתה צריך זה אהבה". האם היהודייה, לאנה, ובעלה יוהאן, הותקפו על ידי בני המשפחה המוסלמית.

התוקפים צעקו "שחררו את פלסטין", "עזה היא שלנו" ו"מוות לישראל" הם חבטו, בעטו וחנקו את יוהאן, הוא נותר עם שריטות, חבורות ונפיחות על ראשו, פניו וגופו. לאנה הותקפה גם היא, וסובלת מפצע ברגל, בנם בן ה-16 נחבט בפניו, כך דיווח אתר Yeshiva world news. 

באירוע אנטישמי נוסף והפעם בג'קסון שבניו ג'רזי, שני ילדים יהודים, בני 5 ו-6, קיבלו איומי מוות מצמררים מילד לא יהודי שאיים "להרוג אתכם ואת אמא שלכם" בזמן שרכבו על אופניים, הילדים נמלטו מהמקום וסיפרו להוריהם את האירוע.

ההורים, פנו להוריו של הילד שהשמיע את האיומים. הם הודו שילדם אכן השמיע איומים כאלה, והאשימו את האירוע בכך שהרבה משפחות יהודיות נכנסו לגור באזור.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום