הורים ופעוט בן 3 ישראלים נזרקו ממלון בפריז באמצע הלילה

זוג ישראלי הגיע עם בנם בן השלוש למלון בפריז. הם נתקלו בפקיד קבלה שסירב לאשר את הזמנתם, ובשעה 01:30 בלילה זרק אותם לרחוב. לדברי האבא, הפקיד "שינה לחלוטין את פניו" כשראה את הדרכונים שלהם

יענקי פרבר | חדשות בעולם 24.6.2024 | 23:10

פריז: אילוסטרציה | צילום: Pixabay

משפחה ערבית ישראלית שהגיעה בשבוע שעבר להתארח במלון נובוטל פורט דה ורסאיי בפריז טוענת כי נזרקה מהמלון בשל היותה ישראלית. כך דיווחה התקשורת בצרפת. המשפחה הגישה תלונה במשטרת צרפת.

בצרפת דווח כי נפתחה חקירה פנימית ברשת המלונות, נובוטל פורט דה ורסאיי, לאחר תלונה של האב ישראלי. על פי הדיווח באתר Le Parisien, ב-19 ביוני הם נזרקו החוצה בילה בשל אזרחותם הישראלית. המשפחה תכננה לשהות שם שלושה לילות.

האבא מחמוד עומרי, סיפר כי המחיר נקבע על 935 יורו: "כשהוא ראה שיש לי דרכון ישראלי, הוא אמר לי שהחדר יעלה בסופו של דבר 1,219 יורו, הוא העלה את המחיר מעצמו", אמר האב בתלונה. לדבריו, הוא "שינה לחלוטין את פניו" כשראה את הדרכונים שלהם.

הוא סיפר כי הוא סרב לשלם את המחיר המוגדל, הוא הוציא את הטלפון שלו והזמין שוב את החדר באינטרנט דרך בוקינג, במחיר של 935 יורו. במקביל, לקוחות אחרים טופלו בעוד למשפחה נאמר שההזמנה שלהם לא אושרה. לטענת האבא, מספר אנשים הצליחו להזמין חדר לנגד עיניהם, בזמן שעובד נובוטל אמר לו שאין עוד חדרים פנויים, למרות הזמנתו באינטרנט.

"הוא התייחס אלינו בבוז ובגזענות. הוא אמר לנו: "ישראל, אתם חושבים שאתם מלכי העולם, לא יהיה לכם חדר במלון הזה. ביקשתי עזרה מהמאבטח, אבל הוא היה בצד של איש הקבלה. בשעה 01:30, העיפו אותנו החוצה עם המזוודות והילד בן השלוש", הוא סיפר. המשפחה הלכה בסופו של דבר למלון סמוך.

על פי הדיווח, נפתחה חקירה פנימית של רשת נובוטל. העובד שנכח באותו לילה זומן לבירור על ידי ההנהלה והוצע פיצוי למשפחה הישראלית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום