סטודנטים יהודים יעלו לארץ ויקבלו הכרה בלימודים

אתמול קיימה ההסתדרות הציונית העולמית יריד חשיפה אחיו הגיעו למעלה מ-700 סטודנטים יהודים מרחבי בריטניה במטרה לעודד אותם לעלות לארץ ולהמשיך בה את הלימודים. יעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית: "בתקופה של גל אנטישמי - יהודי העולם צריכים לדעת שדלתה של מדינת ישראל תמיד פתוחה בפניהם"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 17.6.2024 | 16:38

יעקב חגואל | צילום: אופק אבשלום

אתמול (יום א') התקיים בלונדון יריד חשיפה מיוחד של ההסתדרות הציונית העולמית לסטודנטים יהודים הלומדים בבריטניה אליו הגיעו למעלה מ-700 סטודנטים. הערב התקיים בשיתוף אופק ישראלי, משרד העלייה והקליטה והסוכנות היהודית.

בהסתדרות הציונית העולמית הסבירו את הרקע למהלך, "צריך להבין שמאז השבעה באוקטובר פרצה מלחמה לא רק נגד מדינת ישראל אלא כנגד העם היהודי בכל רחבי העולם" אומר יעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, "כולנו נחשפנו לתמונות של ההפגנות האנטישמיות מהקמפוסים בחו"ל ולכן אנחנו מזהים גל של התעניינות בעלייה לארץ ובפרט בקרב סטודנטים יהודים".

אתמול כאמור התקיים יריד חשיפה מיוחד בלונדון בהשתתפות של למעלה מ-700 סטודנטים יהודים מרחבי בריטניה בו הוצגו לסטודנטים האפשרויות השונות העומדות בפניהם להמשך הלימודים בישראל באוניברסיטאות והמכללות הישראליות, לדוגמה הכרה בלימודים. בסיום היריד נהנו הסטודנטים מהופעה מיוחדת של הזמר מתיסיהו.

הכנס התקיים בצל מחאות אנטי ישראליות חריפות ואיומי ארגונים תומכי חמאס שניסו למנוע מהכנס להתקיים. במהלך האירוע המשטרה המקומית אף בדקה רכב חשוד שחנה סמוך למקום הכנס ונחשד כרכב תופת.

יעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית: "היריד אתמול הוא עוד ביטוי של הערבות הקיימת בין מדינת ישראל ליהודים בכל העולם, בתקופה של גל אנטישמי שמרים את ראשו בכל העולם כל יהודי העולם צריכים לדעת שדלתה של מדינת ישראל תמיד פתוחה בפניהם".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום