חבר הפרלמנט הצרפתי: "128 חטופים נמצאים בידי הברברים של חמאס"

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב בעקבות החלטת התובע בהאג: "אף מדינה בעולם, כולל צרפת, לא נקטה באמצעי הזהירות שישראל נקטה במלחמה הזו"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 21.5.2024 | 07:25

חבר הפרלמנט מאיר חביב | צילום: באדיבות לשכתו

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב המייצג בעלי אזרחות צרפתית שמתגוררים בישראל ובאזור הים התיכון הגיב להחלטת התובע בהאג להעמיד לדין את ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט: "החלטתו של התובע של בית הדין הפלילי הבינלאומי, בעקבות הלחץ של דרום אפריקה, אחת המדינות המושחתות בעולם, היא בדיחה הזויה! היא מעמידה באופן שווה חוטפים, רוצחי ילדים, פושעים, מחבלים, ג'יהאדיסטים, שטבחו, הרגו, השחיתו, פלשו למדינה ריבונית לביצוע הפשעים הגרועים ביותר נגד האנושות ומדינה שמצאה את עצמה במצב של הגנה עצמית והיתה קורבן לפוגרום הגדול בתולדותיה! פוגרום עם מטרה וצעקה איטבח אל יהוד - לשחוט את היהודים". 

עוד אמר: "לידיעת התובע, צה"ל וישראל נותרו בין הצבאות והמדינות המוסריות ביותר בעולם. אף מדינה בעולם, כולל צרפת, לא נקטה באמצעי הזהירות שישראל נקטה במלחמה הזו שהוטלה עליה! לצערי יש קורבנות משנה, זו מלחמה! בית המשפט מתבסס על דו"חות של ארגונים לא ממשלתיים ספציפיים שהנייטרליות שלהם ידועה לשמצה".

"זו ללא ספק הפעם הראשונה בתולדות בית הדין הפלילי הבינלאומי, שכתב אישום מוגש נגד מדינה דמוקרטית! עד כה הסתפקה בהאשמת מדינות דיקטטורות. התובע מעולם לא ירד כל כך נמוך. כיצד נוכל לפרש עמדה זו כאשר בית המשפט אפילו לא  התחיל את חקירתו ואפילו לא שלח חוקר אחד למקום?התקדים הזה מסוכן ביותר לדמוקרטיות. הוא מעודד טרוריסטים, ג'יהאדיסטים, מעודד ברבריות".

חביב הוסיף: "כמי ששוחח על כך עם ראש ממשלת ישראל, אני יכול לומר כי החלטה זו לא תשנה בשום אופן את נחישותו להגן על ארצו, לחסל את המחבלים ולשחרר את החטופים. בזמן שאנו מדברים, 128 חטופים, כולל ילדים, נמצאים בידי הברברים של חמאס, האשמים באחד הפשעים הגדולים ביותר שבוצעו נגד האנושות".

לסיום אמר: "שיהיה ברור לחלוטין, מעבר לעובדה שישראל אינה מכירה בבית הדין בהאג, כלל לא בטוח שבקשותיו של התובע יתקבלו בשלב זה על ידי בית המשפט. למרות זאת, ישראל תמשיך להגן על המדינה היהודית היחידה בעולם. "לעולם לא עוד" זה עכשיו! לעולם לא נאפשר לאף אחד לחולל שואה שניה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום