השר כ"ץ: "חמאס רצה לזעזע את החברה הישראלית, אבל איחד אותנו"

שר החוץ ישראל כ"ץ בקבלת הפנים לסגל הדיפלומטי בבית הנשיא לציון יום העצמאות ה-76 : "חמאס רצה לזעזע את החברה הישראלית, אבל הוא איחד אותנו - נילחם עד שנחזיר את כל החטופים שלנו הביתה"

אביחי חבר | מדיני 14.5.2024 | 19:21

ישראל כץ | צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שר החוץ ישראל כ"ץ השתתף היום (שלישי) עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל בקבלת הפנים לחברי הסגל הדיפלומטי המשרתים בישראל לציון יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל.

 שר החוץ ישראל כ"ץ אמר: "היום אנו חוגגים את יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, כאן בירושלים, בירתה הנצחית של העם היהודי.
 
בנינו מדינה דמוקרטית, חזקה ומתקדמת, המובילה בתחומים רבים בעולם. השנה יום העצמאות שלנו נחגג בצל הטבח האכזרי שביצע ארגון הטרור חמאס, שתקף אזרחים שלווים בבתיהם וצעירים וצעירות בפסטיבל נובה.
 
הם שרפו תינוקות בחיים. הם ירו בילדים מול עיני הוריהם, ובהורים מול עיני ילדיהם. יותר מ-1,200 ישראלים חפים מפשע נרצחו, ולמעלה מ-250 נחטפו אל תוך מנהרות הטרור בעזה".
 
כ"ץ הוסיף: "זה היה היום הקשה ביותר לעם היהודי מאז השואה. חמאס רצה לזעזע את החברה הישראלית, אבל הוא איחד אותנו ואנחנו נילחם עד להחזרת כל החטופים שלנו הביתה, השמדת החמאס והחזרת הביטחון לעם ישראל.
 
אנחנו משלמים מחיר כבד. חיילינו האמיצים מודעים לסכנות, אך נחושים להילחם עד להשגת המטרות. העולם חייב לתמוך בישראל. המלחמה שלנו היא המלחמה שלכם, ומלחמת העולם החופשי כולו נגד ציר הרשע בראשות איראן.
 
איראן היא ראש הנחש. איראן מימנה, חימשה ואימנה את הפרוקסיז שלה באזור: חיזבאללה בלבנון, חמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה, החות'ים בתימן ובים האדום והמיליציות השיעיות בעיראק ובסוריה.

איראן פועלת נגד ישראל ונגד מדינות ערב המתונות, מדינות אירופה וכל העולם החופשי. רק לפני כמה שבועות ראינו כיצד איראן תקפה את ישראל עם מאות טילים, רקטות וכטב"מים".
 
שר החוץ הבהיר: "ישראל תמיד ידעה ותמיד תדע להגן על עצמה מפני איראן. אנחנו מודים לארה"ב ולבעלות בריתנו בעולם ובאזור שעמדו איתנו במהלך המתקפה האיראנית. אסור שיהיה לאיראן נשק גרעיני, ועלינו לעשות הכל כדי למנוע זאת.
 
העולם החופשי חייב להטיל סנקציות כבדות על איראן כדי לעצור אותה היום לפני שיהיה מאוחר מדי. אני משוכנע שאחרי שהמלחמה בעזה תסתיים, האזור יתקדם אל עבר הסכמי שלום ונורמליזציה נוספים.
 
אני מזמין את כולם, כולל הפלסטינים, להיות חלק מהחזון של צמיחה כלכלית ושגשוג. חג עצמאות שמח".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום