מצבו הולך ומידרדר: חולה הפרקינסון שחיתן 15 ילדים זקוק לעזרה

הרב אייכלר דאג במשך שנים ארוכות לכלכלת המשפחה ביד רחבה, אך אז הוא חלה במחלת הפרקינסון, ומאז מצבו הולך ומידרדר והוא לא מצליח לפרנס את ילדיו – אחרי שחיתן 15 ילדים. שנה שעברה, עבר תאונה במהלך מסע תפילה על ציונו של ר' ישעיל'ה מקרעסטיר

בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 13.5.2024 | 15:18

התאונה בקרעסטיר | צילום: באדיבות המצלם

שנים ארוכות הצליח הרב אייכלר לדאוג בכבוד וברווחה לכלכלת משפחתו ברוכת הילדים – ואז זה קרה. הוא חלה במחלת הפרקינסון. מחלה חשוכת-מרפא זו, מנעה ממנו להמשיך לפרנס את ילדיו, והוא מתמודד עם השלכות המחלה.

במהלך השנים האחרונות, זכה הרב אייכלר להכניס מתחת לחופה 15 ילדים בלי עין הרע, כולל ילדה אחת בשנה החולפת.

לפני החתונה, נסע להתפלל על קברו של הצדיק ר' ישעיל'ה מקרעסטיר זצוק"ל, שם עבר תאונה קשה – וחזר ארצה כשהוא סובל משברים וזקוק לתקופת התאוששות והחלמה.

אם בימים כתיקונם מתמודד הרב אייכלר עם הצורך לפרנס את משפחתו, קל וחומר אחרי שמחת נישואי ילדיו, הוא זקוק לעזרתנו הדחופה.

לתרומות עבור חולה פרקינסון שמצבו מידרדר ושרוי בחובות גדולים >>>

קרן אור קטנה הייתה בתקופה האחרונה, כאשר המשפיע ר' מיילך בידרמן שליט"א פגש את הרב אייכלר, אותו הוא מכיר מקרוב, ובירך אותו בחמימות ובלבביות שיזכה לרפואה שלמה במהרה.

15 ילדיו, שלא יכולים לראות את מצבו הקשה של אביהם, לקחו על עצמם לסייע לו בהתחייבויות כספיות גבוהות. כל אחד מהם, למרות שלא התברכו בממון רב, מעביר מידי חודש סכום כספי גבוה, כדי לעזור לאביהם.

ב"ה הם הצליחו לכסות חלק גדול מהחובות, אבל יש עדיין מחסור של עשרות אלפי דולרים כדי להוריד מהעול של אביהם, שמצבו הבריאותי מידרדר בקצב מהיר יותר בגלל הלחץ והעול הכלכלי הכבד.

בני משפחת אייכלר מתחננים אליכם: "אנא עזרו לנו ביד רחבה, כדי שנוכל לסייע לאבינו שליט"א, הזקוק לתמיכתם".

"מחלקת הפרקינסון שלו פוגעת בתפקוד של אבינו, והקצבה שהוא מקבל לא מספיקה לו להוצאות השוטפות. נרתמנו לקחת על עצמנו את החובות הרבים שלו כדי להקל על ייסוריו ולהוריד ממנו עול, אבל אנחנו לא יכולים לבד. אנחנו זקוקים לעזרתכם. אנא תרמו בעין יפה, ושתזכו תמיד להיות מהנותנים – ולא מהמקבלים".

עוזרים לילדים להקל את העול הכלכלי מעל כתפי הרב אייכלר >>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום