התלמיד ריסס צלב קרס בשטח האוניברסיטה והושעה

קבוצת החברים 'PIKE' מאוניברסיטת מישיגן מגנה בתוקף מעשה של אחד מתלמידיה, אשר ריסס כתובת גרפיטי וצלב קרס בשטח המעון הפרטי שלו | "יש לנו אפס מדיניות של סובלנות לכל סוג של אפליה או דברי שנאה"

חדשות בעולם 19.2.2020 | 08:10

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

אחד מחברי קבוצת החברים 'PIKE' מאוניברסיטת מישיגן שבארה"ב, ריסס בבוקר יום שבת האחרון צלב קרס על שטח המעון הפרטי שלו ועקב כך הוא הושעה מהקבוצה.

צלב הקרס לווה בגרפיטי עם שמה של סטודנטית, אך ככל הנראה אין קשר לאנטישמיות. אחד הסטודנטים אמר לאתר 'ג'ואיש ניוז': "כשראיתי את כתובת הגרפיטי ידעתי שאני צריך לצלם אותה ולשלוח אותה מיד למישהו, לאורך כל הלימודים התעסקתי עם סטודנטים עם מילים של שנאה מצידם, אבל כשאתה מניח צלב קרס כזה על הקרקע, זו תעמולה נאצית בשבילי וזה לא ניתן להקל ראש".

אחת מראשי הסטודנטים אמרה כי היא מתכוונת להיפגש עם נשיא הקבוצה היוקרתית.

"אני באמת לא מאמין שסטודנט אחד הוא ייצוג של קבוצה שלמה, במקרה הזה מכיוון שהוא פעל לבדו", אמר סגן נשיא אגודת חב"ד באוניברסיטה מאבריק לוי. "עם זאת חשוב לנו להשתמש באירוע זה כדי להראות את עליית האנטישמיות האחרונה בקהילה שלנו ולאפשר לזה להיות כלי חינוכי".

אגודת החברים של האוניברסיטה פרסמה תגובה, בה נכתב: "בשבת בבוקר חבר לשעבר שלנו צייר סמל אנטישמי על רכוש המקום, ברגע שזה נודע לנו הוא הושעה, יש לנו אפס מדיניות של סובלנות לכל סוג של אפליה או דברי שנאה ואנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם המשטרה בחקירתם".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום