אדום עולה : מותג תעופה חדש נולד

חברת הלואו קוסט האיסלנדית WOW air ממציאה את עצמה מחדש • היום הודיעה החברה על השקת מותג תעופה חדש ושמו PLAY • החברה לא חשפה את מחירי הטיסות שהיא תציע, מה שצפוי לקרות בהמשך החודש

רכב ותחבורה 5.11.2019 | 20:24

יח"צ

ביי ביי סגול, שלום אדום: חברת הלואו קוסט האיסלנדית WOW air ממציאה את עצמה מחדש. היום (ג') הודיעה החברה על השקת מותג תעופה חדש, גם הוא בסגמנט הלואו קוסט ושמו PLAY . המותג הזה מוקם על חורבות ואו אייר שנקלעה לקשיים כספיים והפסיקה את פעילותה בחודש מרץ האחרון.

ואו אייר נוסדה כחברת לואו קוסט ששמה לעצמה למטרה לנקוט במדיניות ייחודית המציעה טיסות לואו קוסט בקווים טראנס אטלנטיים - מרייקוויק בירת איסלנד לצפון ארה"ב, לרבות טיסות קונקשן שהיא הפעילה משורה של יעדים, כולל מישראל. פליי תמותג גם היא כחברת לואו קוסט, ולפי מסיבת עיתונאים שבה הוצגה החברה הבוקר באיסלנד היא שמה לעצמה יעד שאפתני להתחיל לטוס כבר ב-2020.

החברה מכוונת לשוק הנוסעים וגם לשוק המטען, כשהיא מתכננת להטיס 200 נוסעים בכל טיסה בקווים שהיא טסים ממערב וממזרח לאיסלנד, ליעדים באירופה ובהמשך גם לארה"ב. בשלב זה צי המטוסים שלה כולל שני מטוסי איירבוס A320s כשהיא מתעתדת לגדול לצי של 6 מטוסים בחודשים הקרובים ולצי של 10 מטוסים בתוך 3 שנים.

החברה לא חשפה את מחירי הטיסות שהיא תציע, מה שצפוי לקרות בהמשך החודש. כך או כך לנוסעים כדאי להיות ערניים לתחילת המכירה משום שבכוונת פליי לחלק בחינם 1,000 כרטיסים כחלק מקמפיין ההשקה שלה. בהשקה הבוקר התחייבה פליי להציע מחירים תחרותיים בשוק האיסלנדי "ולהציע את המחירים הטובים ביותר בכל זמן נתון". השם פליי נבחר היות שבתפיסתה השמים הם גן המשחקים של החברה שבחרה למתג את מטוסיה בצבע אדום בוהק. ההשקה נערכה היום עוד לפני שהחברה קיבלה את רישיון ההפעלה שלה (AOC) - מה שצפוי לקרות בימים הקרובים.

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום