נסראללה: "ישראל לא תעז להילחם באיראן"

"האפשרות שישראל תפתח במלחמה נגד איראן חלפה מהעולם", אמר נסראללה בנאום, והוסיף כי "אם ארה"ב תפתח במלחמה נגדה איראן לא תעמוד לבדה בחזית"

מדיני 7.2.2019 | 08:00

צילום: מתוך مدينة בטוויטר

מזכ"ל ארגון הטרור 'חיזבאללה', חסן נסראללה, נאם אמש (רביעי) באירוע לציון 40 שנים למהפכה האסלאמית, והבטיח שארגונו יגבה את איראן.

באירוע, שהתקיים בביירות בירת לבנון, טען נסראללה כי נסיגת ארה"ב מהאזור, הצפויה בתקופה הקרובה, תנטרל את היכולת האמריקנית להפעיל לחץ וסנקציות על טהרן. "איראן וציר ההתנגדות חזקים כיום מאי פעם", הצהיר.

לאחר מכן, הילל את איראן והשגיה במשך למעלה משעה של הנאום. לדבריו, בשל מעמדה הצבאי של איראן, "האפשרות שישראל תפתח במלחמה נגד איראן חלפה מהעולם. אם ארה"ב תפתח במלחמה נגדה, איראן לא תעמוד לבדה בחזית".

בסיום דבריו הציע נסראללה להיאבק בתקיפות הישראליות בשמי לבנון, זאת באמצעות מערכת הגנה אווירית שתסופק מאיראן.

לדבריו, "האם ייתכן שבמדינה ריבונית לצבא אין יכולת הגנה אווירית? לא דיברתי עם האיראנים, אבל יש ממשלה חדשה וצריך להלחיץ אותה קצת. אני חבר של איראן. אני מוכן להביא אמצעי הגנה אווירית לצבא לבנון מאיראן. קבלו החלטה", קרא.

הדברים באים לאחר שהסתיים הקיפאון הארוך בממשלת לבנון. ביום חמישי שעבר הוכרזה הקמת ממשלה חדשה, שבה ישרתו שני שרים של חיזבאללה, בתפקידים משניים - בניגוד לאזהרות ארה"ב.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום