סיור היערכות באזור היהודי של נציגים מרשויות הממשל באומן

נציגי עיריית אומן קיימו סיור היערכות באזור היהודי יחד עם נציגי איחוד ברסלב. במהלך הסיור בדקו נציגי הרשויות את קיומם של מרחבים מוגנים עם שילוט מתאים בכלל המתחמים וניתנו המלצות לבעלי המתחמים להצטייד בציוד חשוב

יענקי פרבר | חדשות בעולם 4.8.2024 | 14:36

סיור היערכות באזור היהודי | צילום: איחוד ברסלב באומן

וועדת בדיקה מטעם עיריית אומן שכללה נציגים מרשויות הממשל השונות קיימו סיור ממושך בכל האזור היהודי באומן כדי לבחון את המוכנות למלחמה במתחמים השונים המיועדים לאירוח חסידי ברסלב לקראת התקבצות ההמונים בימי ראש השנה.

הוועדה כללה נציגים בכירים מעיריית אומן, ממשטרת אומן, נציגי המחלקה העירונית לפיקוח על המקלטים וכן נציגים מטעם איחוד ברסלב באומן המנהלים את כל מערך ההתארגנות לקראת ראש השנה.

הסיור התקיים בתיאום מוקדם על ידי נציגי איחוד ברסלב באומן מול בעלי המתחמים השונים כמו מלונות ובתי כנסת מרכזיים הנערכים לקראת אירוח חסידי ברסלב בימי ראש השנה תשפ"ה הבעל"ט.

במהלך הסיור בדקו נציגי הרשויות את קיומם של מרחבים מוגנים עם שילוט מתאים בכלל המתחמים וניתנו המלצות לבעלי המתחמים להצטייד בציוד חשוב המיועדים לשעת חירום.

יו"ר איחוד ברסלב באומן הרב נתן בן נון אמר כי "כחלק אינטגרלי מההיערכות לקראת הגעת ההמונים לאומן להשתתף בקיבוץ הגדול בימי ראש השנה, אנו מקיימים שיחות ותיאומים רציפים מול רשויות הביטחון והבטיחות בעיר אומן על מנת להבטיח את שלומם של רבבות חסידי ברסלב העתידים להתקבץ באומן, לצד פעילות ועשייה מסביב לשעון בתחומים רבים נוספים הנוגעים להיערכות לקראת הגעתם של ההמונים לאומן".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום