טראמפ: אם איראן תתנקש בי, אני מקווה שארה"ב תמחק אותה

טראמפ שיתף קטע מנאום נתניהו, שבו התייחס לאיומים איראניים על טראמפ. "אם הם יתנקשו בי, אני מקווה שאמריקה תמחק את איראן. אם זה לא יקרה, מנהיגים אמריקנים ייחשבו פחדנים"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 26.7.2024 | 07:32

טראמפ/סולימאני | צילום: פלאש90/ויקיפדיה

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, פרסם ברשת החברתית שלו קטע מתוך נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס. נתניהו ציין כי איראן ניסתה להתנקש בחייו של טראמפ.

טראמפ כתב כי אם האיראנים יתנקשו בו, הוא מקווה שהממשל האמריקני ישמיד את איראן. אם הם באמת 'יתנקשו בנשיא טראמפ', כתב על עצמו, "שזו תמיד אפשרות, אני מקווה שאמריקה תמחק את איראן מעל פני האדמה. אם זה לא יקרה מנהיגים אמריקנים ייחשבו פחדנים מוגי לב".

כזכור בשבוע שעבר פורסם בארה"ב, כי הרשויות בארה"ב השיגו בשבועות האחרונים מידע מודיעיני ממקור אנושי על מזימה איראנית לנסות להתנקש בחייו של דונלד טראמפ, שכזכור חיסל ב-2020 את קאסם סולימאני בכיר משמרות המהפכה, התפתחות שהובילה להגברת הביטחון של השירות החשאי סביב הנשיא לשעבר בשבועות האחרונים, כך אמרו ל-CNN מספר אנשים שתודרכו בנושא.

אין שום אינדיקציה שתומס מתיו קרוקס, המתנקש שניסה להרוג את הנשיא לשעבר לפני כשבועיים, בעצרת שהייתה החודש בפנסילבניה היה קשור למזימה האיראנית, במהלכה הוא נפגע באוזנו מקליע של המתנקש שהתמקם באין מפריע על גג בקרבת הבמה.

רשת CNN דיווחה גם כי הרשויות בארה"ב קיבלו מידע מודיעיני מ"מקור אנושי" על תוכנית של טהראן לרצוח את טראמפ. המועצה לביטחון לאומי של ארה"ב מסרה כי היא "עוקבת אחרי איומים איראניים על בכירים לשעבר בממשל טראמפ במשך שנים".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום