בכירים באומן ונציגים ישראלים קיימו הערכות לראש השנה

פגישת היערכות עם הקונסולית הישראלית במשרדי איחוד ברסלב לקראת ראש השנה. צוות הקונסוליה נפגש עם סגן ראש משטרת אומן כדי לתאם את ההיערכות ולוודא שהכל מתוכנן כנדרש

יענקי פרבר | חדשות בעולם 25.7.2024 | 13:17

מתפללים באומן | צילום: איחוד ברסלב באומן

כחלק מההיערכות לקראת הגעת חסידי ברסלב לאומן בימי ראש השנה תשפ"ה, ובהמשך לפגישות הרבות שהתקיימו עם גורמי הממשל השונים בישראל, יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון הי"ו קיים פגישת עבודה יחד עם הקונסולית הישראלית בקייב קטי נחשון כדי להיערך כראוי למתן שירותים קונסולריים הכרחיים להמוני המתקבצים הצפויים להגיע לאומן לראש השנה.

השתתפו בפגישה הגב' לירון פינקלשטיין יחד עם נציגים נוספים מהקונסוליה הישראלית בקייב. במהלך הפגישה דנו המשתתפים בכל נושא ההיערכות לקראת ראש השנה, מבחינת בטיחות האירוע וכן בקשר לאבטחת המתפללים הרבים. 

יצויין כי מידי שנה רבים מתוך רבבות האנשים באומן שמגיעים לימי ראש השנה נעזרים במוקד המודיעין של איחוד ברסלב כדי להתמודד עם אובדן דרכונים ומסמכים מזהים כשברוב המקרים הבעיות נפתרות על ידי הנציגים של איחוד ברסלב, ובלית ברירה כשמדובר בבעיות מורכבות הפונים נשלחים אל הקונסוליה הישראלית בקייב.

לאחר הפגישה צוות הקונסוליה הישראלית יצא לסיור באזור היהודי באומן, במהלכו ביקרה המשלחת בקברו של רבי נחמן מברסלב וכן בקלויז (בית הכנסת) הגדול של חסידי ברסלב באומן.

בהמשך נפגשו צוות הקונסוליה עם סגן ראש משטרת אומן כדי לתאם את ההיערכות ולוודא שהכל מתוכנן כנדרש לקראת הגעת המוני חסידי ברסלב ואוהבי רבי נחמן בראש השנה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום