הרבנים נגד נסיעה לשוק בראש העין בשישי: "מרוב דוחק נכשלים"

אברכים מבני ברק גילו קו אוטובוס שמגיע לשוק ראש העין לשם הם נוסעים בימי שישי לקנות בזול את מצרכי השבת, הרבנים לא רואים את התופעה בעין יפה ויצאו במכתב חריף: "מרוב דוחק הציבור אי אפשר שלא להיכשל בחמורות, והוא גרוע במיוחד"

משה ויסברג | חרדים 24.7.2024 | 16:35

שוק, אילוסטרציה | צילום: פלאש 90

גדולי רבני בני ברק ואלעד ופוסקי ההלכה מוטרדים מאוד מהטרנד החדש שפשה בקרב ציבור החרדים בעיר בני ברק ובעיר אלעד והוא לנסוע לקניות בימי שישי לשוק בעיר ראש העין הסמוכה.

בקרב תושבי בני ברק גילו באחרונה קו חדש שנוסע מבני ברק לשוק ראש העין; מדובר בקו 37 ומהעיר אלעד בקווים אחרים. 

יודע דבר מספרים כי זוהי תופעה רווחת לאחרונה שאברכים חשובים מבני ברק החלו לנסוע בימי שישי לשוק לקניות, בשל המחירים הזולים שהמקום מציע.

על פי הדיווח ב'הפרגוד', רבני העיר בני ברק ואלעד יצאו במכתב חריף והתריעו כי בשוק יש צפיפות ופריצות ואסור לנסוע לשם בשום אופן.

במכתב נכתב: "נחרדנו לשמוע כי יש מבני העיר אשר בעבור חסכון כספי נוסעים ביום השישי לשוק 'ראש העין' אשר מקום זה לצערנו מלא פריצות רח"ל, ומרוב דוחק הציבור אי אשר שלא להכשל בחמורות, והוא גרוע במיוחד, על כן באנו בשורות אלו להזהיר כל אחד ואחד אנשים נשים וטף להמנע ממקום זה". 

הרבנים מבטיחים ומברכים כי שימנע מלנסוע לשוק יזכה לבני חי ומוזני בס"ד. 

על המכתב חתומים הראב"ד הגר"י סילמן, הגאב"ד הגר"ש רוזנברג, רבני העיר בני ברק: הגרש"צ רוזנבלט, הגר"מ בן שמעון והגרחי"א לנדא, וכן הגר"ש מחפוד, הפוסק הגר"ע פריד והדיין הגרמ"מ לובין. 

כמו כן חתומים רבני העיר  אלעד הגרש"ז גרוסמן הגר"מ מלכה ורב קהילת סלבודקה הגר"צ גולדשטיין. 

 

המכתב של הרבנים | צילום: הפרגוד

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום