הנשיא ביידן "קפא" על הבמה והורד על ידי ברק אובמה

הנשיא ביידן השתתף בלוס אנג'לס עם הנשיא לשעבר אובמה באירוע גיוס תרומות, בסוף האירוע ביידן נראה "קופא" על מקומו ונלקח מהבמה על ידי אובמה

ישראל לפקוביץ | חדשות בעולם 16.6.2024 | 23:39

ג'ו ביידן | צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

רבות דובר כי הנשיא ביידן בן השמונים ואחד, לא תמיד מפוקס. בסוף השבוע מתנגדיו הצביעו על כך שהנשיא ביידן "קפא" על הבמה ונלקח על ידי הנשיא לשעבר ברק אובמה בסיום קמפיין גיוס תרומות בלוס אנג'לס במוצאי שבת.

הרגע המביך התרחש לאחר שביידן וקודמו בתפקיד ישבו לראיון בן 45 דקות בשעת לילה מאוחרת, כשהשניים נעמדו למחיאות כפיים, נראה היה שמבטו של ביידן נעוץ בקהל במשך 10 שניות תמימות עד שהנשיא לשעבר ברק אובמה לקח את ידו והוביל אותו בירידה מהבמה.

התקרית הגיעה לאחר שפע של רגעים לא נעימים שנתפסו במצלמה שבהם ביידן נראה המום או מבולבל לגבי היכן הוא נמצא, כולל בפסגת ה-G7 באיטליה, במהלך מופע צניחה.

במקרה באיטליה, ראש ממשלת איטליה ג'ורג'יה מלוני לקחה בעדינות את ידו של ביידן והובילה אותו לתמונה קבוצתית עם מנהיגים אחרים בעולם.

הקמפיין של ביידן גייס יותר מ-30 מיליון דולר באירוע. ה'ניו יורק פוסט' דיווח כי מאות מפגינים אנטי-ישראלים ניסו לחסום את הכניסה לאירוע, מחיר הכרטיסים נע בין 250 ל-500,000 דולר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום