הממשלה אישרה הצעה לרכש של כ-200 רכבי כיבוי ליישובי הצפון

הממשלה את הצעת המחליטים שהביא השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר לרכש של כ-200 רכבי כיבוי ליישובי הצפון. בן גביר: "את האש צריך להעביר ללבנון, ואת המתקפות על חיזבאללה צריך להגביר. מלחמה, עכשיו - בכל הכוח"

אברהם פריינד | פוליטי 16.6.2024 | 13:49

השריפה בצפון הגולן | צילום: ביב חדד/ כב"ה צפון

הממשלה אישרה היום (ראשון) את הצעת המחליטים שהביא השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר לרכש של כ-200 רכבי כיבוי ליישובי הצפון. 

במסגרת ההחלטה שעלותה כ-50 מיליון שקלים יירכשו 40 טנדרים ו-150 טרקטורונים במטרה להציבם יחד עם צוותי מתנדבים על מנת לתת מענה לאיום השריפות. 

חלוקת התקציב הינו 29 מלש״ח מהמשרד לביטחון לאומי, 10 מלש״ח ממשרד האוצר, 5 מלש״ח ממשרד הבינוי והשיכון, 4 מלש״ח ממשרד הביטחון ו-4 מלש״ח ממשרד הנגב והגליל. 

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר: ״הבשורה שהבאנו בישיבת הממשלה תשנה את המשוואה באשר לשריפות בצפון. תוספת הרכש לכבאות והצלה תגדיל את היכולת של כב״ה באופן משמעותי ותחזק את מערך ביטחון הפנים של מדינת ישראל. אני שמח כי חבריי לממשלה תמכו בהצעה החשובה הזו. 

חשוב להדגיש, כי מהנסיבות שנוצרו, בעקבות הירי של חזבאללה לישראל עלה הצורך לחזק את מערך הכבאות של ישראל. אך את האש צריך להעביר ללבנון, ואת המתקפות על חזבאללה צריך להגביר. מלחמה, עכשיו - בכל הכח״.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום