נתניהו על האסון ברפיח: "למרות המחיר, עלינו לדבוק במטרות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתקרית הקשה ברפיח והבהיר כי אין תחליף לניצחון. "על אף המחיר הכבד והמטלטל, עלינו לדבוק במטרות המלחמה, אנחנו בעיצומה של מלחמה קשה מאוד. המלחמה מתנהלת בכמה חזיתות, כולל בחזית הבינלאומית. נכונים לנו עוד אתגרים רבים" הבהיר נתניהו

אברהם פריינד | פוליטי 15.6.2024 | 21:15

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מצולמת | צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (מוצ"ש) לתקרית הקשה ברפיח בה נהרגו שמונה לוחמים ואמר כי על אף המחיר הכבד יש לדבוק במטרות המלחמה.

"אזרחי ישראל", אמר נתניהו בהצהרה מצלומת, "היום שילמנו מחיר קורע לב נוסף במלחמתנו הצודקת על הגנת המולדת. בצער עמוק, באבל כבד, אני מרכין ראש יחד עם כל אזרחי ישראל ומבכה את נפילתם של לוחמינו הגיבורים: סגן מפקד פלוגה בגדוד הנדסה, סרן ווסים מחמוד, וחיילים גיבורים נוספים ששמם טרם הותר לפרסום.

 

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מצולמת צילום: לשכת ראה"מ

הלב מתרסק לרסיסים לנוכח האובדן העצום. עם ישראל כולו מחבק את המשפחות היקרות בשעת יגונן הקשה. אני מחזק את לוחמינו ומפקדינו האמיצים, שחדורים במשימה הקדושה לנצח את אויבינו ולהשיב את חטופינו".

ראש הממשלה הוסיף: "כשהמחיר כל כך כבד, נזכור עבור מה אנחנו נלחמים: אנו נלחמים כדי להבטיח את קיומנו ועתידנו, אנו נלחמים כדי להשיב את כל חטופינו. 

המלחמה הקשה נכפתה עלינו על ידי אויב מתועב ורצחני. בחג שמחת תורה מפלצות החמאס חדרו לקיבוצינו, לישובינו, לערינו, למסיבת טבע של צעירים שרצו רק טוב. הם שחטו ערפו ושרפו, ביתרו וחטפו את אחינו ואחיותינו. תינוקות וילדים, נשים וגברים, צעירים וקשישים.

לאויב המפלצתי הזה אין שום כוונה לעצור כאן. יחד עם שאר חלקי ציר הרשע של איראן, הוא ימשיך לנסות להשמידנו. אם אנחנו לא נעצור אותו - הוא לא יעצור. ולכן, אין תחליף לניצחון".

"אזרחי ישראל היקרים" הוסיף ראש הממשלה ואמר, "אל תתנו לאיש להסיט אתכם מהעובדה הפשוטה והברורה - על אף המחיר הכבד והמטלטל, עלינו לדבוק במטרות המלחמה: השמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס, השבת כל חטופינו, וידוא שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל והשבת תושבינו בביטחה לבתיהם - הן בצפון והן בדרום.

אנחנו בעיצומה של מלחמה קשה מאוד. המלחמה מתנהלת בכמה חזיתות, כולל בחזית הבינלאומית. נכונים לנו עוד אתגרים רבים. דווקא בעת הזאת, אנו נדרשים לתעצומות הנפש שאצורות בעמנו, ושבזכותן גברנו על כל אויבינו. כך יהיה גם הפעם. "עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע". יחד נילחם, ובעזרת ה' - יחד ננצח", כך נתניהו.

 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום