תושב עזה מעיד: "החטופים הוסתרו מול הבית שהייתי בו, היינו המומים"

תושב הרצועה שהיה עד לתחילת המבצע הישראלי בלב נוסיראת, תיאר: "החטופים הוסתרו מול הבית שהייתי בו ואנחנו היינו המומים מכל מה שקרה. איך מחביאים את החטופים בין האנשים?"

שלו שינברג | חרבות ברזל 10.6.2024 | 19:17

ההרס בנוסיראת אחרי מבצע חילוץ החטופים | צילום: Khaled Ali/Flash90

תושב רצועת עזה שהיה עד ראיה לתחילת הפעולה הישראלי בנוסיראת במהלכה חולצו ארבעה חטופים, תיאר בשיחה עם "חדשות 12" את ההלם של התושבים במהלך המבצע. 

"שרדתי בנס. החטופים הוסתרו מול הבית שהייתי בו ואנחנו היינו המומים מכל מה שקרה. איך מחביאים את החטופים בין האנשים? זו הייתה אימה". 

"אני לא מכיר את עבדאללה אל-ג'מאל שהסתיר שלושה מהחטופים, אנחנו במקור לא מנוסיראת והייתי עם הקרובים שלי. עמדתי למות עם המשפחה שלי", המשיך.

עוד סיפר: "ישבתי בבית ופתאום שמעתי רעשים מוזרים וראיתי גברים חמושים יורדים, הכוח המיוחד היה במשאית והם היו רעולי פנים. אז לקחתי את המשפחה שלי ורצנו לחדר האחרון בבית ופתאום התחילו חבטות. היינו נצורים במשך חצי שעה ולא הייתה לנו יכולת לברוח מהבית. ראיתי מול העיניים שלי את יום הדין".

"כולנו הופתענו מזה שהחטופים הוחבאו ממש ליד. כל האנשים מקללים את חמאס ברחובות בקול רם. אנחנו מאוד עייפים, הפסדנו הכול", המשיך. 

התושב העזתי סיכם: "אני מקווה שחמאס לא יישאר וגם שהחטופים יחזרו. אני מקווה שחמאס יובס ויחוסל. אבל לא על חשבוני ועל חשבון משפחתי ולא על חשבון מותם של חפים מפשע".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום