הסנאטור הרפובליקני מאיים לעקוף את ממשל ביידן ולהעביר נשק לישראל

הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם איים לעקוף את ביידן ולהעביר נשק לישראל: "חמאס היו הורגים את כולם בארה"ב אם היו יכולים להגיע לכאן, ישראל היא לא האויב שלנו, היא בת ברית"

שלו שינברג | חדשות בעולם 10.6.2024 | 10:43

לינדזי גראהם בקיבוץ כפר עזה | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהם התראיין אמש לתוכנית מצב האומה האמריקנית והביע מחויבות לביטחונה של מדינת ישראל. הסנאטור הפרו הישראלי תקף את ביידן וממשלו על יחסו לישראל. 

לפי דיווח "ישראל היום", הסנאטור נשאל "האם אתה מאמין שתהיה נורמליזציה עם סעודיה לפני הבחירות"?. גראהם השיב כי "אני מאמין שזה אפשרי אבל לממשל לוקח חודשים לדון בהסכם ההגנה בין ערב הסעודית לארה"ב". 

"אני חושב שאנחנו כמעט שם. דבר אחד שלמדתי מהנסיעה לישראל הוא שעדיין אין להם את הנשק שהם צריכים כדי לגמור עם חמאס. אז הם ישלחו לי רשימה של כלי נשק ש'הואטו' אני אקדם את הטיפול בכך.. אבל כן אני מאמין שאנחנו עדיין יכולים לעשות את זה. ביולי בתקווה המבצע הצבאי נגד חמאס יסתיים אם ניתן לישראל את הנשק שהיא צריכה ונוכל לדון על החזון לעזה ולגדה המערבית".

עוד הוסיף: "חמאס היו הורגים את כולם בארה"ב אם היו יכולים להגיע לכאן. ישראל היא לא האויב שלנו, היא בת ברית. אני רוצה שחמאס יושמד כדי שהם לא יוכלו לפגוע בישראל או בנו. לאמריקנים שמאמינים שלמשוך את התקע לישראל מועילה לאמריקה - אתם מפספסים הרבה".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום