הרשות הפלסטינית נגד איראן: "משמשת להקרבה של חיי אדם"

שינוי טון: הרשות הפלסטינית זעמה על המנהיג העליון של איראן שהלל את הטבח ב-7 באוקטובר. בהצהרה נאמר כי העם הפלסטיני אינו זקוק למלחמות שאינן משרתות את שאיפותיו לחופש ועצמאות

יענקי פרבר | חדשות בעולם 4.6.2024 | 08:25

חמינאי | צילום: פייסבוק רשמי

לשכתו של נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, פרסמה אתמול הודעה חריפה נגד דבריו האחרונים של המנהיג העליון האיראני, האיתוללה עלי חמינאי, בנוגע למתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר. חמינאי שיבח את המתקפה ואמר שהיא התרחשה ברגע מכריע עבור האזור והייתה תגובה לתוכנית של ארה"ב, ישראל ומדינות אזוריות אחרות לשנות את הדינמיקה האזורית.

נשיא הרשות הפלסטינית דחה את דבריו של חמינאי וקבע כי "רטוריקה כזו משמשת להקרבה של חיי אדם, משמשת להתקפה נגד פלסטינים ואינה תורמת להקמת מדינה פלסטינית עצמאית". בהצהרה נאמר כי העם הפלסטיני אינו זקוק למלחמות שאינן משרתות את שאיפותיו לחופש ועצמאות.

תגובת הרשות הפלסטינית מדגישה את היחסים המורכבים והרגישים בין ההנהגה הפלסטינית, איראן וגורמים אזוריים אחרים. איראן תומכת מרכזית של ארגוני טרור פלסטיניים.

אתמול חמינאי השתולל עם ציוצים נגד ישראל, לא ברור אם זה קשור לגינוי של הרשות הפלסטינית לדבריו, או יכול להיות קשור להסלמה בין ישראל לחיזבאללה.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום