בלב שכונה ערבית: האימה של המשפחה החרדית

ארבעה יתומים חרדים נותרו לבדם בלב שכונה ערבית • בינתיים הם מתגוררים בבית שבו לא שומרים תורה ומצוות, והמחיר כבד מנשוא • האב השבור אינו יודע את נפשו – הוא חייב עזרה דחופה כדי לחלץ את ילדיו מהמצב הנורא, אבל אין לא יכולת כלכלית לעשות זאת

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 3.6.2024 | 09:34

שכונה ערבית | צילום: שאטרסטוק

בשורות הבאות אתם עומדים להתוודע לסיפור מפחיד בכל קנה מידה, שבימים אלו צף ועולה למודעות הציבורית, בתקווה של כל המעורבים בפרשה, שהוא ייפתר בקרוב. 

מדובר ברב אורן והגב' אסתר סלמן - זוג בעלי תשובה יקרים שהקימו בית חרדי לתפארת, ארבעה ילדים צדיקים וכשרים, ההולכים בדרך ה'. הבן הגדול כבר לומד בישיבה קטנה, והבת הצעירה בת שנתיים בלבד. באמצע שתי בנות נוספות, תלמידות בית ספר. 

לפני כחודשיים לקתה האם הצדקת בדלקת ריאות. המחלה הלכה והסתבכה ולאחר שלושה ימי אשפוז נפטרה האם הצעירה, בהותירה בעל שבור ורצוץ וארבעה יתומים מבוהלים שלא הבינו מהיכן נפלה עליהם הצרה הנוראה הזאת. 

מצילים את ארבעת היתומים>>>

ר' אורן נאלץ להישאר עם ילדיו ולטפל בבתו בת השנתיים, מה שמנע ממנו את היכולת לצאת לעבודתו כנהג הובלות, וגם ללימודיו בכולל בו היה לומד חצי יום. 

בתוך זמן קצר מאוד נפגעה הפרנסה שלהם באופן משמעותי, והוא לא היה מסוגל לשלם את שכר הדירה הקטנטנה בה התגוררו בצפיפות גדולה. 

בלית ברירה הוא לקח את הילדים ועבר להתגורר בבית הוריו, השוכן בלב לבה של שכונה ערבית ברמלה. 

הילדים פוחדים להוציא את הראש מהבית, כל הסביבה מלאה ערבים. המראה החרדי שלהם חריג מאוד בשכונה וגורר תגובות מיידיות של שנאה, במיוחד על רקע המצב הביטחוני הרגיש. 

בבית עצמו לא שומרים תורה ומצוות, ואף שהסבתא מאוד משתדלת לבוא לקראת ולכבד את הדרישות ההלכתיות, יש לזה כמובן מחיר לא פשוט לגבי חינוך הילדים. 

בימים האחרונים נחשפה המורה של אחת הבנות למצב המחריד והשמיעה קול זעקה, בניסיון להבין מדוע אף אחד לא בא לעזרתם עד כה. 

מדובר במקרה מצוקה חמור ביותר, כל מילה מיותרת! זה הזמן לפתוח את הלב ולהציל את הילדים הצדיקים האלו, ברוחניות ובגשמיות!!!

מצילים את ארבעת היתומים>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום