מצמרר: "מספר היתומים מסמל את ההכנה למתן תורה"

49 יתומים ויתומות מתחתנים בימים אלו ממש, בין ל"ג בעומר לשבועות • המספר 49 כידוע מסמל את ההמתנה, הציפייה וההתכוננות לקראת קבלת התורה • הגר"י זילברשטיין קובע: התורמים "יזכו לראות ילדיהם עולים בתורה וביראה ונחת יהודית"

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 2.6.2024 | 11:38

הגר"י זילברשטיין | צילום: קופת העיר

חג מתן תורה מתקרב, ובלבו של כל יהודי מתחיל להתעורר רגש עז. כמה שמחים אנו בקבלת התורה, כמה רוצים אנו להיות ראויים לה, וידוע שבכל שנה ושנה מתעורר מחדש העניין, ובני ישראל מקבלים מחדש את התורה. 

לעזרה ל-49 חתנים וכלות הקליקו כאן>>>

השנה אנחנו לא נותנים לזה לעבור כך בלי להתכונן כראוי, השנה אנחנו עושים מעשה מיוחד במינו – כהכנה לקראת קבלת התורה. 

מצוות צדקה באופן הנעלה ביותר, זו היא הכנה ראויה, וכשמדובר בסיוע ל-49 יתומים ויתומות להתחתן, כמניין ימי ספירת העומר המסמלים את ההכנה לקבלת התורה – זאת ההכנה המושלמת! 

בימים אלו, ימי ספירת העומר, בין ל"ג בעומר לחג מתן תורה, מתקיימות ברחבי הארץ לא פחות מ... 49 חתונות של יתומים ויתומות. בדיוק כמניין ימי ספירת העומר! 

הגר"י זילברשטיין שליט"א החליט להתערב והודיע שהוא פורש את חסותו על הקרן המיוחדת שתוקם לסיוע ליתומים אלו, המתחתנים בין ל"ג ועומר בשבועות. 

בעקבות כך פונה הגר"י שליט"א לכלל ישראל, ומבקש בכל לשון של תחינה ובקשה, לתרום סכום של עשרה שקלים לכל יתום, בסך הכל 490 שקלים עבור היתומים והיתומות הללו, כדי שיזכו להקים בתים כשרים ונאמנים בישראל. 

בהתרגשותו הרבה הוסיף ברכה מעומק לבבו, וחתם בחתימת ידו שכל התורמים סכום של 490 שקלים ל-49 היתומים הנישאים בין ל"ג בעומר לשבועות, יזכו מידה כנגד מידה, לראות את כל ילדיהם עולים בתורה וביראה, ונחת יהודית. 

בואו נרים את הכפפה, מדובר בנתינה סמלית ממש לכל יתום ויתומה. אומנם כשמקבצים 49 יתומים ויתומות יחד, הסכום הופך למשמעותי, אבל זה בדיוק העניין! לעשות מעשה משמעותי כהכנה למתן תורה, משהו שיש בו קצת מעבר להתנהלות היומיומית הרגילה. 

וכשאנחנו נותנים מעצמנו, למרות הקושי והלחץ הכלכלי, הקב"ה בוודאי יעניק לנו מידו הרחבה שפע ברכה והצלחה, כל טוב ומיטב, בריאות, פרנסה, נחת שמחה, אושר ועושר, ובעיקר בעיקר נחת מהילדים, שיזכו גם הם לקבל את התורה בשמחה בכל שנה ושנה. 

לעזרה ל-49 חתנים וכלות הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום