משפחה בקריסה: אלמנת ויתומי הרב מרדכי לוי זצ"ל עומדים להיזרק לרחוב

שנה מלאת ייסורים עבר הרב לוי, מאז הקריסה בראות ועד לפטירתו, כשהוא מותיר אחריו אלמנה ושבעה ילדים הרעבים לפת לחם • אם לא יצליחו לשלם את דמי השכירות, ימצאו את עצמם מושלכים לרחוב • אנחנו חייבים לעזור להם

בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 2.6.2024 | 12:08

תת תנאים | צילום: פריפיק

שנה אחת חלפה מאז קרסו הריאות של הרב מרדכי לוי, עד לפטירתו, תוך שהוא מותיר לאנחות את רעייתו ושבעת ילדיו היתומים.

נציגי 'ועד הרבנים' לא הצליחו לעצור את הדמעות, כאשר שמעו על הסבל הרב שעבר הרב לוי, ועברו איתו בני משפחתו, במהלך שנות חייהם בכלל, ובשנה האחרונה בפרט.

עוזרים לאלמנה ושבעת היתומים ומשאירים אותם עם דירת מגורים>

אחרי שהובהל לבית החולים, הצליחו לעשות לו השתלת ראות, ונראה היה כי החיים יחזרו למסלולם, למרות שלא מדובר היה במסלול הרגיל. הרב לוי התגורר עד ליום פטירתו בדירה שכורה. מעולם לא הצליח להגיע לדירה משלו.

חודש וחצי לפני פטירתו, אירס ב"ה את בנו השני. ימים ספורים לאחר מיכן, הובהל לבית החולים בעקבות זיהום חמור.

המצב של הרב לוי הידרדר במהירות, ובתאריך כו ניסן, למגינת לב בני משפחתו, השיב את נשמתו הטהורה לבוראה.

בנו מספר עם קול חנוק מבכי, "אנחנו זקוקים לעזרתכם כדי שנוכל להמשיך לחיות. רק אותי חיתן אבי זצ"ל, וכעת עלינו לחתן את אחי החתן, ולהכניסו לחופה".

"המצב הכלכלי שלנו לא פשוט בכלל. בשנה האחרונה, המשפחה התקיימה מקצבת 'ביטוח לאומי' שקיבל אבי, וכעת אין למשפחה איך להתקיים כלכלית. אימי וששת אחי נמצאים במצוקה כלכלית קשה".

הבן מתאר עד כמה המצב הכלכלי גרוע: "אבי השאיר אחריו חובות מהחתונה שלי, חובות של עשרות אלפי ש"ח מהתרופות שנאלץ לקחת בגלל מחלתו, ועכשיו צריכים לחתן את אחי".

"המשפחה מתגוררת בדירה שכורה, ואנחנו לא יודעים איך לשלם אפילו לא את השכירות. אם לא נצליח לשלם, המשכיר לא יחדש כמובן את חוזה השכירות – והאלמנה והיתומים ימצאו את עצמם ברחוב!!!".

עוזרים לאלמנה ושבעת היתומים ומשאירים אותם עם דירת מגורים>

אנחנו לא יכולים להחזיר להם אבא בריא ושלם הביתה, אנחנו כן יכולים למנוע מהם להיפלט אל הרחוב. אנחנו כן צריכים להתגייס לעזור להם כלכלית, אנחנו כן מחוייבים לעשות הכל להכניס את הבן אל החופה.

וודאי כי הקב"ה, אבי יתומים ודיין אלמנות, יברך את כל התורמים לצדקה חשובה זו, להתברך בכל מילי דמיטב, איש איש בכל המצטרך לו.

עוזרים לאלמנה ושבעת היתומים ומשאירים אותם עם דירת מגורים>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום