בארגון "עזרת אחים" מסכמים בסיפוק את פעילות ל"ג בעומר

מבצע הסברה יוצא דופן לאלפי ילדי העיר בית שמש, והקמת חפ"ק מקצועי במעמד ההדלקה של המשפיע הגר"א בידרמן הם רק חלק ממערך הפעילות של הארגון ביום ל"ג בעומר האחרון • יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ: "זכינו לעבור את ההילולא בבטחה ובשלום. נמשיך בעשיית החסד למען תושבי העיר"

מאיר גלבוע | חרדים 2.6.2024 | 13:06

ארגון "עזרת אחים" | צילום: עזרת אחים

בארגון "עזרת אחים" בעיר בית שמש מסכמים בסיפוק עצום את מערך הפעילות ביום ל"ג בעומר, אשר כללה הסברה מקצועית לילדי העיר בית שמש מפני סכנת האש, כמו גם פעילות ברוכה באיתור ילדים ובחלוקת מים לרבבות אשר השתתפו במעמד ההדלקה הגדולה בעולם שנערכה בעיר בראשות המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א.

כבר בשבועות שקדמו ליום ל"ג בעומר יצא יו"ר הארגון, איש החסד הרב אברהם קאפ במבצע הסברה יוצא דופן בקרב ילדי העיר בית שמש וזאת בכדי להזהיר אותם מפני הסכנות הגדולות הטמונות באש. במסגרת כך הוא הנפיק חוברת מיוחדת עם הוראות בטיחות לצד פנייה אישית שהוא שיגר לאנשי וצוותי ההוראה בעיר שם הוא ביקש מהם להתגייס למערכה הזו ולהסביר לתלמידים באופן מפורט עד כמה חשוב להיזהר ולהישמר מפני האש.

 

ההדלקה של רבי מיילך בידרמן בבית שמש | צילום: שוקי לרר

מבצע ההסברה זכה לקורת רוח מרובה בעיר בית שמש כאשר צוותי החינוך לצד ההורים ציינו לשבח את ארגון "עזרת אחים" הממשיך את המסורת החשובה הזו מידי שנה בשנה לעורר את העניין ולהזהיר את הילדים מפני הסכנות וזאת לאחר שהתרבו מקרים קשים ל"ע, בהם ילדים נכווים אף בצורה קשה מן האש.

צוותי החינוך בעיר אמרו כי ארגון "עזרת אחים" הוא זה שעומד במהלך השנה לימין תושבי העיר בית שמש והוא זה שגם מקפיד מיני שנה בשנה להזהיר את העניין. "מבצע ההסברה הזה זכה להצלחה רבה כאשר ראינו כיצד הילדים נשמרים מפני האש, וזכינו לעבור את ל"ג בעומר בבטחה", אמרו.

בנוסף, בארגון "עזרת אחים" קיימי מערך פעילות יוצא דופן מיד עם צאת השבת לקראת מעמד ההדלקה הגדולה שערך המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א בעיר בית שמש בהשתתפות עשרות אלפים שהגיעו מרחבי הערים השונות.

צוותי המתנדבים של הארגון עם רכבי החירום עמדו בשטח ההדלקה להיות מוכנים לכל תרחיש אפשרי, לצד חפ"ק מיוחד שהוקם במקום למען איתור ילדים אבודים. הדבר זכה להעניק שירות נפלא להורים רבים באיתור ילדיהם וכן להיפך. עמדה נוספת הוקמה במקום לצורך חלוקת מים למשתתפי ההדלקה לצד הענקת טיפול רפואי ראשוני בעת הצורך.

כמו כן, במעמד ההדלקה הנוספת שנערכה בעיר בית שמש ע"י תנועת ש"ס לאלפי תושבי העיר, לקחה "עזרת אחים" חלק מרכזי במעמד כאשר היא הציבה דוכנים עם מים קרים ושתייה מתוקה לטובת אלפי המשתתפים אשר הודו בחום לארגון שלקח על עצמו לדאוג לרווחתם של ההמונים.

תושבי העיר ומשתתפי ההדלקות ציינו לשבח את הארגון אשר עשו לילות כימים למען הצלחת ל"ג בעומר שיעבור בבטחה ובשלום. "אשרי הארגון שסיפק מעטפת מקיפה לתושבי העיר גם ביום זה".

יו"ר הארגון, איש החסד הרב אברהם קאפ סיכם בסיפוק רב את מבצע ל"ג בעומר ואמר כי, "זכינו כמיטב המסורת לעורר את עניין סכנת האש בקרב אלפי ילדי העיר. את התוצאות ראינו בשטח כאשר מספר המקרים של ילדים שנכוו היה קטן משמעותית משנים קודמות. אני מודה להורים ולאנשי החינוך ששיתפו פעולה והסבירו לילדים את סכנות האש".

עוד אמר הרב קאפ, "זכינו גם לקחת חלק במעמד ההדלקה שערך המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן ואני שמח שהמעמד כבר בשלום ובבטחה. אנו בארגון עזרת אחים נמשיך להעניק מעטפת מקיפה לתושבי העיר ונמשיך בעשיית החסד. אנו תפילה שזכות התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי תעמוד לכולנו לזכות לישועה. איש לרעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום