סמוטריץ' בבת חפר: "ביטחון היישובים כאן הוא ביטחון ישראל כולה"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בבת חפר: "ביטחון היישובים כאן הוא ביטחון ישראל כולה. ישראל חייבת לצאת למלחמת מגן מהאוויר ומהיבשה ביהודה ושומרון כדי למנוע את הטבח הבא; טול כרם תהפוך לעיי חרבות כמו עזה בגלל הטרור שיוצא מתוכה"

אביחי חבר | פוליטי 30.5.2024 | 12:08

שר האוצר | צילום: איל מרגולין, פלאש 90

בעקבות אירוע הירי אתמול לעבר היישוב בת חפר, הגיע היום (חמישי) שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ליישוב ונפגש עם ראש מועצת עמק חפר גלית שאול, ראש מועצת דרום השרון אושרת גני גונן, ראש מועצת קדימה צורן קרן גרין, ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי וראשי יישובים.

במהלך הביקור הגיע השר לנקודה אליה נורה הירי אתמול ושוחח עם ראשי המועצות והתושבים במקום. 

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "אתמול בשעות הבוקר מחבלים מטול כרם מגיעים לא רחוק מכאן ומבצעים ירי. מדינת ישראל חייבת להבטיח את ביטחונם של תושבי השרון וביטחונם של אזרחי ישראל כולם. 

כל אזרח ישראל חפץ בשלום וחפץ בשגשוגה של מדינת ישראל, כולנו בהסכמה מלאה שלא ניתן לחיות עם איומים של ירי אל עבר ישובינו, לא בצפון, לא בדרום, לא בשומרון ולא בשרון".

שר האוצר הוסיף: "אנחנו עומדים מול אויב אכזר בכל החזיתות ובאתי הבוקר כדי להיות כאן, נכנס בימים הקרובים את כל ראשי הרשויות לישיבת עבודה, לקידום מענה בטחוני מיידי עבורכם.

הערב בקבינט, אשים את כל כובד משקלי על הנושא הזה. ביטחון היישובים כאן הוא ביטחון הארץ כולה. המשימה שלנו היא לא איך מפסיקים את הירי עד ה׳טפטוף׳ הבא, אלא כמדינה וכממשלה, אנחנו מחויבים לביטחונכם, להשמדת האיום ולתת לכם לחיות בביטחון. זה התפקיד שלנו וזה מה שיהיה, כל אפשרות אחרת היא כישלון.

כדי שחלילה כפר סבא לא תהיה כפר עזה ובת חפר לא תהיה בארי, אנחנו מוכרחים להנחית מכה ניצחת על הטרור. כך בע״ה נעשה".

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום