הח"כ שתקף אח של חטוף מתנצל: "התקשרתי לומר לו שאני מצטער"

חבר הכנסת חנוך מיליביצקי עורר סערה לאחר שאמר לאחיו של חטוף: "אתה מנצל את המצב של אח שלך ואתה מקדם פוליטיקה". מיליביצקי התקשר לאח והתנצל: "בהיותי חבר כנסת זה לא נכון שאגיד לו דברים כאלה בכלל, בטח לא בשידור"

שלו שינברג | פוליטי 31.5.2024 | 13:05

ח"כ חנוך דב מילביצקי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבוקר (שישי) עורר סערה סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת חנוך דב מילביצקי מ'הליכוד', כשתקף את דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, והאשים אותו כי הוא מנצל את מצב אחיו כדי לקדם פוליטיקה. 

מיליביצקי סיפר בריאיון ל"כאן רשת ב'" כי התנצל על דבריו בפני דני: "על הבוקר הרמתי טלפון לדני אמרתי לו שללא קשר למחלוקות המהותיות בינינו, בהיותי חבר כנסת זה לא נכון שאגיד לו דברים כאלה בכלל, בטח לא בשידור ואני מצטער על זה מקרב לב".

"אני מקווה מאוד לראות את אח שלו בארץ כמה שיותר מהר. והוא קיבל את זה והוא התנצל גם על דברים שהוא אמר וסיימנו את השיחה בציפייה לימים טובים יותר", הוסיף.

נזכיר כי במהלך ראיון לאולפן 'מכאן' בערבית, האח תקף את מיליביצקי: "אתה הבאת אותנו למצב הזה, קח אחריות, הילדים שלך בבית, האחים שלך בבית ואתה עושה פוליטיקה על הגב של החטופים".

מילביצקי זעם על ההאשמות והשיב לו: "אתה תמשיך להוציא את דיבתה של ישראל בעולם ואנחנו נמשיך לעשות את מה שנכון לעשות".

מילביצקי המשיך והטיח בו: "לא אדוני, אתה עושה פוליטיקה על גב החטופים, אתה מנצל את הטרגדיה האנושית הקשה של החטופים, אתה מנצל את המצב של אח שלך ואתה מקדם פוליטיקה. זה בדיוק מה שאתה עושה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום