חבר פרלמנט מהשמאל קרא למחוקק היהודי "חזיר" ודחף אותו

עימות באספה הלאומית בצרפת: חבר פרלמנט מהשמאל קרא למאיר חביב "אתה חזיר! תעוף מפה! אתה בבוץ של רצח העם הפלסטיני" ואז דחף אותו מספר פעמים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 29.5.2024 | 17:28

מאיר חביב בעימות | צילום: צילום מסך

עימות אלים אירע אתמול (דלידי) באספה הלאומית בצרפת בין חברי הפרלמנט מאיר חביב ודוד ג'ירו. חבר הפרלמנט מאיר חביב התקרב לדוד גירו בזמן שענה לשאלות עיתונאים ואמר "איך אתם נותנים לו לדבר? ג'ירו ענה: "מה אתה עושה פה? תעוף מפה! אתה חזיר! אתה בבוץ של רצח העם הפלסטיני".

בתיעוד רואים את ג'ירו דוחף מספר פעמים את מאיר חביב ואז אומר למצלמות: "האיש הזה חזיר. הוא מגן על רצח עם מהתחלה. האיש הזה חזיר שמבייש את צרפת. האנשים האלה לא יגרמו לנו להוריד את העניים".

חבר הפרלמנט הצרפתי חביב הגיב בחשבון הפייסבוק: "יום קשה עבר עלינו. דגל פלסטין ענק הונף בתוך המליאה. מדובר בדגל זר ראשון שהניפו שם אי פעם. אני, חבר פרלמנט ויהודי, הותקפתי על ידי חבר פרלמנט מהשמאל הקיצוני, שמחפש את הקולות של ציבור המהגרים בצרפת, ובפועל משמש כחבר הפרלמנט של החמאס. אותם נציגים מעוניינים רק לעשות רעש והם אפילו לא יודעים למקם את השטחים הפלסטינים על המפה".

עוד אמר: "דוד ג'ירו, הוא מכחיש שואה שהוא וכל מפלגתו רואים בחמאס "תנועת התנגדות לשחרור פלסטין", שהאשים מיד אחרי ה-7.10 את ישראל שהיא בעצמה שרפה תינוקות. הוא קרא לי 3 פעמים "חזיר" וגם דחף אותי פיזית. כבר במשפט דרייפוס השתמשו במילה ״חזיר" נגד יהודים, הקללה האנטישמית העתיקה ביותר. אני כמובן הולך להגיש תלונה ולתבוע אותו על כך. הייתי על סף תגובה פיזית אבל התאפקתי. קשה לשמור על קור רוח כשהשמאל הקיצוני מבייש ומחלל את האסיפה הלאומית אך הכבוד גובר על הברבריות. ישראל תנצח במלחמה הזאת! לא רק בשבילה אלא בשביל כל העולם החופשי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום