ראש ממשלת הודו טען שהוא "שליח אלוקים" ומקבל מסרים

בעיצומן של הבחירות בהודו הכריז ראש הממשלה נרנדרה מודי כי "אלוקים מנחה אותי". עוד אמר: "אלוקים לא חושף את הקלפים שלו, רק ממשיך לגרום לי לעשות דברים. ואני לא יכול לחייג אליו ישירות כדי לשאול מה הלאה"

יענקי פרבר | חדשות בעולם 26.5.2024 | 17:40

ראש ממשלת הודו, מודי | צילום: Avi Ohayon/GPO

ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, טוען כי הוא "שליח של אלוקים". הבחירות בהודו יצאו לדרך בסוף אפריל והתוצאות יוכרזו ב-4 ביולי. מודי כיהן עד כה שתי כהונות ואם ינצח יוכל להשלים 15 שנה בתפקיד ראש הממשלה.

במהלך ראיון אמר מודי: "אני משוכנע שאלוקים שלח אותי לכאן למטרה מסוימת. ברגע שמשימה זו תושלם עבודתי תסתיים. לכן הקדשתי את עצמי באופן מלא לאלוקים".

ראש הממשלה מודי הוסיף: "אלוקים לא חושף בפניי את הקלפים. הוא רק מנחה אותי לעשות דברים. אין לי חיוג ישיר אליו כדי לשאול אותו מה המשימה הבאה שלי" אמר ראש הממשלה מודי ל-NDTV.

במהלך הראיון אמר ראש הממשלה שהוא אינו מתייחס למנהיגי האופוזיציה כאויבים "למרות התקפותיהם המילוליות הקבועות". הוא אמר שכדי לקחת את הודו קדימה, הוא שואף לעבוד עם מנהיגי האופוזיציה.

"אני לא מזלזל באף אחד. הם הרכיבו את הממשלה במשך 60 או 70 שנה. אני רוצה ללמוד את הדברים הטובים שהם עשו" אמר.

מודי אמר כי הוא מאמין שאלוקים קבע שהוא יעבוד מסביב לשעון עד 2047. הוא אמר שעד שהיעד הזה לא יושג, הוא לא ימות. מודי בן 74.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום