אסון: בן 10 הוצא מדירה בוערת ללא רוח חיים

בשריפה שפרצה בדירה באשדוד נספה ילד בן עשר שהוצא מהדירה ללא רוח חיים ומותו נקבע במקום. בת 40 פונתה לבית חולים

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 26.5.2024 | 07:47

זירת השריפה באשדוד | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שריפה קטלנית באשדוד. ילד בן עשר נספה בשריפה שפרצה בדירה ברחוב מבוא הכרכום בעיר. אישה כבת 40 פונתה במצב בינוני לבית החולים אסותא.

מדוברות מד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקובעים את מותו של ילד כבן 10 וכן העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסותא באשדוד, אישה כבת 40 במצב בינוני, עם שאיפת עשן.

חובש רפואת חירום במד"א אדם גוסטבו סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו עשן מהבניין. תוך כדי פעולות כיבוי השריפה הוציאו אלינו ילד כבן 10 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. בנוסף אישה כבת 40 התהלכה מחוץ לבניין כשהיא בהכרה מלאה וסובלת משאיפת עשן. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה בינוני."

השריפה בוערת באשדוד צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום, נמסר כי "במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבלו מספר קריאות על שריפה בבניין באשדוד כאשר לא ידוע אם יש לכודים בשריפה.

צוותי כבאות והצלה מתחנת אשדוד הוזנקו למקום האירוע ובהגיעם למקום זיהו להבות מתוך בניין וחשש ללכודים.

לוחמי האש החלו מיד בחדירה לבניין וסריקות לאיתור לכודים בדירה הבוערת ובסריקה ראשונית אותר לכוד וחולץ ע"י לוחמי האש מהלהבות לכוחות רפואה במקום.

במקביל פעלו הצוותים בסריקות נוספות בכדי לשלול לכודים וביצעו כיבוי ואוורור הבניין מעשן".

מפקד המשמרת רב רשף גבי אזולאי מסר: "מדובר באירוע קשה מאוד בו זיהינו במהלך הסריקה הראשונית בדירה שבוערת ילד לכוד ללא הכרה. חילצנו אותו מהדירה והעברנו אותו לכוחות הרפואה במקום. אנו מבצעים סריקות נוספות לשלילת לכודים נוספים גם בדירה הבוערת וגם בדירות נוספות אליהם חדר עשן. בשלב זה עדיין לא ביצענו זיכוי מלא".
 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום