ברוכים הבאים: 7 טיפים לשמירת הסדר בכניסה לבית

נראה לנו שהכניסה לבית היא סתם מעבר נוח לבחוץ או לבפנים, כולל איזור בו אפשר להניח חפצים שמאפשרים לנו נוחות ביציאה – תיקים, מטריות, נעליים, שקיות להוצאה מהבית… אבל האמת היא שזהו איזור שמשפיע מאד על כל ההתנהלות שלנו בבית ומגלה לנכנסים אליו – מי אנחנו ומה אורח חיינו, רושם ראשוני, כמו שאומרים

שולמית לב | קול כבודה 12.5.2024 | 07:47

כניסה לבית | צילום: שאטרסטוק

אז רגע לפני שאתם מתכננים להניח את התיק והג'קט איפשהו ולהמשיך להתרווח בנוח שלכם (את הנעליים אתם חייבים להוריד, אבל רגע, לא פה!) נלך על כמה כללים קטנים שיתנו לכם לשמור על הכניסה לבית מאורגנת

ולאפשר לכם ולנכנסים הביתה, לנשום, באמת, כי מסודר פה ולא עמוס.

אז הנה כמה כללים בסיסים בארגון ההול הבייתי, לשמירה עליו מסודר ומזמין:

  1. תיקים – אתם מכניסים ישירות לחדר או למתלה המיועד להם.
  2. המתלה – על תעמיסו עליו, 3-4 פריטים וזהו, את שאר הציוד (הלא שימושי כנראה) נכניס לחדר- לארון המיועד או העבירו אותו הלאה.
  3. נעליים – ישירות למגירות הנעליים בחדר של מי שהן שלו או לארון נעליים מיועד, שימו לב לשמור גם שם על הארגון – נעליים לא שימושיות – מקומן לא בבית שלכם.
  4. פחים לזבל – פשוט תורידו אותם – או השאירו במטבח ליד הדלת אם ממש חשוב לכם להזכיר למי שיורד לקחת אותם.
  5. שקיות להעברה/להחזרה – שקיות עם חפצים שאתם מעוניינים להעביר הלאה תורידו ישר למטה – לעגלה, לרכב, לאופניים, עדיף אפילו מחוץ לדלת של הבית ורק לא בתוכו.
  6. פריטים עיצוביים – אפשר לזהות שכניסות מעוצבות לבית – עם אגרטל יפה, שעון או מראה דקורטיבית הרבה יותר קוראים לשמירה על הסדר. הניחו פריט יפה, שטיחון, תמונה ובאופן כללי, הקדישו כמה דקות ביום לבחון את איזור הכניסה לבית – מה חושב אדם זר שנכנס אליו ברגע זה? ארגנו מייד כך שיהיה לכם נעים בכל מצב שהוא.
  7. אם הכניסה לבית מדיי חושפנית ומאפשרת לנכנסים להסתכל ישירות על פנים הבית – חישבו על יצירת מחיצה כמו קיר גבס או מחיצה דקורטיבית שתאפשר לכם פרטיות וסדר ברמה היומיומית.

קול כבודה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום