מכה נוספת למאסק: טסלה הודיעה על ריקול כ-300 אלף רכבים

טסלה, חברת הרכבים החשמליים של אילון מאסק, הודיעה על ביצוע ריקול במסגרתו יוחזרו מאות אלפי רכבים. המהלך מתבצע עקב תקלה בפנסים האחוריים, שעלולים לא להאיר לסירוגין | כל הפרטים

עכשיו 14 | רכב ותחבורה 19.11.2022 | 19:19

צילום: pixabay

הצרות בטוויטר לא מספיקות? חברת הרכבים החשמליים של אילון מאסק, טסלה, הודיעה היום (שבת) על ביצוע ריקול של 321,000 כלי רכב בארצות הברית, זאת בעקבות תקלה בפנסים האחוריים, שעלולים לא להאיר לסירוגין. רק אתמול ביצעה החברה ריקול של 30,000 רכבים מדגם "X" בארצות הברית, זאת בעקבות כשל שהתגלה, העלול להוביל לפתיחה לא תקנית של אחת מכריות האוויר ברכב. המהלך הוביל לירידה של 3% במניות החברה, השפל הגדול ביותר של החברה מזה כמעט שנתיים.

באשר לריקול הנוכחי עקב התקלה בפנסים האחוריים, החברה הודיעה כי היא פועלת לתיקון התקלה, וכי עד כה לא דווח על תאונות שנגרמו כתוצאה ממנה. יצרנית הרכבים החשמליים אמרה שהריקול הקשור לאור האחורי מכסה כמה רכבים מדגם 3 ו-2020-2023 מדגם Y.

החברה אמרה שהריקול הגיע בעקבות תלונות לקוחות שנודע לה בסוף אוקטובר, בעיקר משווקים זרים, בטענה שפנסי הרכב לא נדלקו. החקירה מצאה במקרים נדירים שהאורות עלולים לא לפעול לסירוגין עקב חריגה שעלולה לגרום לגילוי תקלות שווא בתהליך ההשכמה של הרכב. טסלה אמרה שהיא קיבלה שלושה דוחות אחריות על הנושא.

עכשיו 14

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום