צפו בנתניהו לעיתונאים: "הרב קנייבסקי לא זמין"

לאחר שהותקף על ידי יריביו הפוליטיים, על כך שהוא משוחח עם אדמו"רים ורבנים ובהם יענקי קנייבסקי, נתניהו מגיב הערב ומבהיר: "הרב קנייבסקי לא זמין. כל אחד שמדבר איתו, מדבר עם הנכד. אני לא רואה את זה כפחיתות כבוד" • צפו

ארי קלמן | פוליטי 24.1.2021 | 21:53

בנימין נתניהו/הגר"ח קנייבסקי צילום: איתי בן און, לע"מ/דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב (ראשון) בעת הצגת התוכנית הכלכלית, לטענות כי הוא חושש לאכוף את המוסדות החרדית ומתייחס גם לשיחה עם נכד שר התורה יענקי קנייבסקי, שהוביל להתקפה כלפי מצד מבקריו הפוליטיים.

ראש הממשלה אמר: "אני מצפה מכולם למלא אחר ההוראות, אנחנו אוכפים בתקיפות רבה, אני חושב שבתקיפות, באחריות, כולם רואים את זה, אנחנו מצפים גם מהציבור החרדי לנהוג כך".

"אני חייב להגיד שגם בסגר האחרון, ובסגר הנוכחי הרוב המכריע של הציבור החרדי נוהג כך. בסופו של דבר גם הרבנים בניגוד לדיווחים שהיו בתקשורת הם הורו לשמור על הכללים אף על פי שזה מאוד קשה להם לדחות לימוד תורה".

 

נתניהו התייחס גם לחוק העלאת הקנסות שיעלה מחר (שני) להצבעה במליאת הכנסת למרות התנגדות המפלגות החרדיות, ששומרות על שתיקה, "אני מביא לכנסת מחר חוק הגברת הקנסות, העברתי אותו בממשלה, לא היה לני רוב, נדע מחר אם יש לנו רוב לשלוש קריאות, אנחנו הולכים להעביר את זה, זה פשוט נכון, אגב ללא התמקדות בחרדים וללא הזנחת החרדים", התחייב נתניהו.

על השיחות עם האדמו"רים ונכד שר התורה הגר"ח קנייבסקי אמר: "כן אני מצלצל לרבנים, למה לא, אם אפשר לקבל את זה בהסברה ובהבנה אז עדיף. ואם צריך לאכוף - אוכפים". נתניהו ציין עוד כי "ביחס לנכד של הרב קנייבסקי, צריך להבין שהרב קנייבסקי לא זמין. כל אחד שמדבר איתו, מדבר עם הנכד. אני לא רואה את זה כפחיתות כבוד, לא התחננתי, ביקשתי שיעביר מסר לשמור על ההנחיות, לא יודע אם זה השפיע אבל משהו שם השפיע". סיכם.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום