עופר ברקוביץ תוקף את ליאון: "ככה לא מנצחים את הקורונה"

עופר ברקוביץ' מנהיג סיעת 'התעוררות' בעיר ירושלים תוקף בחריפות את יריבו הפוליטי ראש עיריית ירושלים משה ליאון על כך שהוא לא עושה מספיק לטענתו להפריע לשמחת החג של תושבי העיר החרדים, במקביל חברי סיעת התעוררות משתתפים אקטיבית בהפגנות בבירה

אהרן מילר | חדשות בארץ 4.10.2020 | 16:35

יונתן זינדל, פלאש 90

עופר ברקוביץ' יושב ראש סיעת התעוררות בעיר ירושלים תוקף בימים האחרונים את ראש העיר משה ליאון על יחסו המיטיב כלפי המגזר החרדי.

בחשבון הטוויטר שלו כותב ברקוביץ' ותוקף "מחדל אדיר. פניתי לראש העירייה ולמפקד המחוז בנושא. המשטרה טוענת שהאחריות על העירייה. ראש העירייה כרגיל שותק. ככה לא מנצחים את הקורונה".

עוד הוסיף ברקוביץ', ‏"אסור להשלים עם המציאות הזו, עם בניית סוכות ענק, או הסתובבות בלי מסיכות, או פתיחת מוסדות בניגוד לחוק ולהנחיות. ‏משה ליאון באאוט טוטאלי. במקום לצאת לשטח, להסביר, להנהיג, לאכוף, הוא ממשיך להתחפר. מאשר מליונים לאירועים בחג. צריך לעצור את מוקדי ההדבקה בשביל התושבים החרדים שלנו. בושה וחרפה".

הגדיל לעשות יובב צור, חבר מועצת העיר מטעם סיעתו של ברקוביץ' שתקף אף הוא את החרדים. ‏"אתם מבינים מה קורה כאן? מצד אחד ראש עיריית ירושלים מממן ויוזם אירועי ענק בסוכות, ומהצד השני עומדת משטרה חסרת אונים מול ההתקהלויות שראש העיר יצר. ועוד לא דיברנו בכלל על איפה הפיקוח העירוני בכל הסיפור. חלם זו לא מילה". מצייץ צור ומוסיף ‏"ראש העירייה משה ליאון מחליט להחזיר חובות לשותפים הפוליטיים. אירועי הסוכות ההמוניים שליאון אישר מסכנים את הציבור, והגיע הזמן שהממשלה ופיקוד העורף ייקחו ממנו את המושכות".

מנגד, אותו יובב צור עצמו משתתף באופן אקטיבי ופעיל בהפגנות נגד ראש הממשלה ואף מעודד את הגעת מפגינים. במהלך אחד האירועים בעיר כתב צור לצד תיעוד שלו משתתף במחאה: "ערב של נורמליות בירושלים". הוא סיכם: "בירושלים יש מקום לכל הנשים והאנשים שחיים בה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום