בני ברק: בת שנתיים נחתכה מבקבוק זכוכית ונפצעה קשה

כוחות ההצלה הוזעקו לסופר ברחוב כהנמן בעיר בני ברק, בעקבות פעוטה כבת שנתיים בלבד, שנפצעה באורח קשה כתוצאה מבקבוק זכוכית | עדי ראייה סיפרו כי הפעוטה נפלה מעגלת הקניות מסיבה שאינה ברורה ונפצעה | שמה לתפילה: נועה בת מיכל

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 4.10.2020 | 12:05

צילום: דוברות מד"א

פעוטה כבת שנתיים נפצעה הבוקר (ראשון) באורח קשה, אחרי שנחתכה מבקבוק זכוכית בצווארה בזמן שהייתה עם בני משפחתה בקניות בסופר ברחוב כהנמן בבני ברק. עדי ראייה סיפרו כי הילדה שהתה בתוך עגלת הקניות, כאשר מסיבה שאינה ברורה היא התהפכה ונפצעה.

לאחר שקיבלה טיפול רפואי, הפעוטה פונתה על ידי ניידת טיפול נמרץ במצב קשה לבית החולים שניידר בפתח תקווה. בני משפחתה מבקשים מהציבור להעתיר בתפילה על נועה בת מיכל.

"הגענו לסופר בבני ברק ומצאנו פעוטה כבת שנתיים לאחר שנפלה מעגלת ברזל כשהיא בהכרה מעורפלת ומדממת מהצוואר", מספר אלחנן מאמו חובש בכיר ביחידת האופנועים של ארגון 'הצלה', "יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקנו לה טיפול רפואי הכולל חבישות, ופינינו אותה לחבירה לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותה לחדר טראומה בבית החולים".

בנימין גריינמן חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום האמא סיפרה לי שהפעוטה נחתכה מזכוכית בצווארה, מיד ביצעתי פעולות מצילות חיים שכללו את עצירת הדימום מצווארה, כשהגיע האמבולנס הוא פינה את הפעוטה כשמצבה מוגדר קשה לבית החולים שניידר בפתח תקווה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום