שנתיים אחרי בעלה: מרת חיה שפיאצקי ע"ה

לאחר שאיבדו את אב המשפחה שנפטר במיתת נשיקה אבל בבית משפחת שפיאצקי אם המשפחה מרת חיה ע"ה נפטרה מהמחלה הקשה בגיל 65 כשהיא מותירה אחריה בן אחד שטרם זכתה להשיא

ברוך דיין האמת 30.6.2020 | 12:48

נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'הדסה עין כרם' נפטרה הבוקר לבית עולמה לאחר מחלה קשה וייסורים מרים האישה החשובה מרת חיה שפיאצקי ע"ה ממודיעין עילית והיא בת 65 בפטירתה.

בעלה הגאון רבי שמעון זצ"ל הלך לעולמו לפני כשנתיים במיתת נשיקה לאחר שלא התעורר משנתו. כל השנים הם התגוררו בשכונת שערי חסד בירושלים ובשנים האחרונות העתיקו את מגוריהם למודיעין עילית.

המנוח ע"ה נולדה בירושלים בכ"ד באייר תשט"ו לאביה המחנך רבי בן ציון אריה הלוי פולק זצ"ל מגדולי המחנכים בתלמוד תורה 'עץ חיים' המיתולוגי בירושלים ואמה מרת אהובה ליבא שתחי'. 

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרב הצדיק רבי שמעון שפיאצקי זצ"ל, מחבר הספר הנודע משכן ה' על המשכן וכליו וכלי הקודש, המנחיל בצורה ברורה ביותר ובצילומים בהירים ומרהיבים לצד סיכומי השיטות בכל פרט ופרט מכלי המקדש ובגדי הכהונה. וכן עוד מגוון ספרים לתועלת הלומדים בעניני הגאולה ועוד.

כל חייה עמדה לימין בעלה שיוכל לשקוד על תלמודו, בעלה בהיותו אברך צעיר היה לתלמידו המובהק של הגאון רבי יצחק שלמה זילברמן זצ"ל וממנו שאב את יסודות תורת הנסתר, וכן במשך השנים למד בחברותא עם עוד גדולי תלמידי החכמים שבתורת הנסתר.

לאחר פטירתו הפתאומית של בעלה זרמו לבית האבלים סיפורים מפעימים על צדקותו המופלגת ביחסו המיוחד לנדכאים שבורי הלב והרוח. בהם טיפל רבי שמעון זצ"ל  במסירות עילאית, באותה פשטות וחינניות שליוו אותו כל ימיו.

היא הותירה אחריה שישה ילדים, נכדים ונכדות, כשלמגינת לב את הילד הצעיר לא זכתה להוביל לחופה. 

מסע הלוויה בשעה 16:00 אחר הצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום