ישראלי נהרג בהתנגשות אווירית בין מטוסים

ישראלי נהרג בתאונת מטוסים באוסטרליה • במהלך התאונה, שהתרחשה בבית הספר לטיסה בשדה התעופה מנגלור, כ-120 קילומטרים צפונית למלבורן - שני מטוסים דו-מנועיים התנגשו באוויר • ארבעה בני אדם נהרגו

חדשות בעולם 19.2.2020 | 14:11

התרסקות מטוס, אילוסטרציה צילום: פלאש 90

הותר לפרסום כי עידו שגב, בן 31, הוא הישראלי שנהרג היום (רביעי) בתאונת מטוסים בדרום אוסטרליה, לצד 3 בני אדם נוספים שהיו במטוסים שהתנגשו אחד בשני. על פי הדיווחים, שגב חי באוסטרליה בשנים האחרונות.

ארבעה אנשים נהרגו ביניהם ישראלי. לאחר ששני מטוסים דו מנועים התנגשו באוויר במנגלור, כ -120 ק"מ צפונית למלבורן.

באחד המטוסים היה טייס מורה וחניך טיסה שהמריא משדה התעופה מנגלור זמן קצר לפני ההתנגשות, שאירעה בסביבות השעה 11:25 בבוקר שעון מקומי.

מפקח משטרת ויקטוריה, פיטר קוגר, אמר כי המטוס השני המריא משדה תעופה אחר.

"איננו בטוחים מדוע שני המטוסים היו באותה מסלול או מדוע הם היו באזור הזה, אך למרבה הצער הם התנגשו באוויר", אמר המפקח קוגר. "היו דיבורים על כיסוי ענן אפשרי ויש אפשרות שלכן הם לא ראו אחד את השני".

המפקח קוגר הוסיף, כי אחד המטוסים התרסק מיד לאחר ההתנגשות והשני המשיך לטוס מרחק לא קטן לפני שהתרסק. לדבריו שני המטוסים נפגעו קשות לפני שהם פגעו באדמה.

עדי ראיה שהיו בשטח ובמסוק באזור, ראו את ההתנגשות באוויר ואת התרסקותו של המטוס הראשון. המפקח קרוגר אמר, כי "זו טרגדיה גדולה עבור שתי המשפחות, זה מאוד עצוב לכולם כולל שירותי החירום שהיו צריכים לראות את הסצינה הזו היום".

ממשרד החוץ נמסר, כי "המקרה מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו״ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, בשיתוף עם קונסול ישראל בקנברה, אוסטרליה. אנו מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות ומסייעים בכל הקשור להעברה המנוח לקבורה בישראל". 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום