חשבת שצריך להוציא הון בשביל לפרסם בדיגיטל? טעית!

שילמת על בניית אתר, קידום בגוגל, הרמת קמפיינים דיגיטליים - ואז הבנת שבעצם עוד לא פרסמת בכל מקום שרצית כי התקציב התמוסס? • כנראה שלא שמעת על 'מאסטר'

כלכלי 2.1.2020 | 14:18

pixabay

פרינט, דיגיטל או גם וגם - ואיפה? כאב הראש של המפרסמים הגיע לקיצו: אחרי עשר שנות הפריחה של האתרים החרדיים, עולם הקידום והשיווק בדיגיטל שמתחיל לחיות ולבעוט ואפילו סוכנןיות מדיה לפרינט ולרשת שמתחילות לצוץ, יש כאב ראש אחד שעדיין מציק לבעלי העסקים. הם רוצים לפרסם ולהגיע למסר זכיר, בכמה מדיות ובלי לשלם על כל אחת מהן 'ריטיינר' שישאיר אותם עם כיס מרוקן.

לא ייאמן איך לא חשבו על כך קודם, אבל הפתרון הוא - 'מאסטר', פתרון כולל לבעלי עסקים מול כל קשיי הנוכחות הדיגיטלית.

אם עד כה בעל עסק התבקש לשלם "מינימום 15,000 לקמפיין" לפני מע"מ, והמחיר הזה היה בתוקף לאתר אחד, שהגולשים בו מסקטור מסוים, ובאתר אחר, עם קהל יעד שונה - שפתוח גם ברמות סינון 'כבדות' - המחיר עמד על 12,000 שקלים - ולבעל העסק לא הייתה ברירה אלא לבחור באחת מהאופציות, בא 'מאסטר' ושבר את כל המיתוסים.

'מאסטר' מאפשר לבעל העסק הקטן והבינוני לרכוש חבילה אחת מבין החבילות המוצעות וליהנות מכל הטוב של המדיה, במחיר אחד, מול ספק אחד, שמבין פרינט, מבין דיגיטל ומבין כיצד מנהלים מו"מ עם כל בעלי האתרים...

רוצה להופיע בספר הטלפונים במהדורה המודפסת? בבקשה. רוצה קידום ברשת? אתה בפנים. נוכחות דיגיטלית מרגע קבלת הליד ועד לשימורו? קביעת פגישה, שליחת הצעת מחיר, גבייה, הנפקת חשבונית וקבלה, ואפילו מייל תודה לאחר הרכישה.

ומה עם  ניוזלייטר, הודעות, עדכונים ומבצעים? 'מאסטר' נותן מענה גם לכל אלה, כדי שתוכלו לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, ולשפר באופן משמעותי את המכירות בעסק.

תוכנית 'מאסטר' מהווה מפתח לדלתות רבות שיכולות להקפיץ למשה - וגם לכם - את העסק לשיאים חדשים. 'מאסטר' היא תוכנית מהפכנית, רבת זרועות, המסוגלת לגייס לקוחות חדשים משורה ארוכה של ערוצי פרסום דיגיטליים ומודפסים.

'מאסטר' מציע החל מבניית אתר תדמיתי, אתר - ש'יעבוד' כמו שצריך בכך שיניע לקוחות לפעולה. גם כאן, 'מאסטר', הוא הפתרון.

'מאסטר' מעניקה מעטפת פתרונות מושלמת לקידום העסק: קמפיין דיגיטלי רב ערוצי, אתר אינטרנט (שעובד...), מערכת לניהול לידים וקשר עם הלקוח, ואפילו שליחת הצעות מחיר והפקת חשבוניות ושירותי סליקה. 

שימו לב, לראשונה בהיסטוריה, החבילה המומלצת במאסטר כוללת: פרסום באתר 'בחרדי חרדים', גוף התקשורת החרדי הגדול בעולם (!); פרסום באתר הכלכלה החרדי הגדול 'ביזנעס'; באנרים באפליקציית 'הלוח העברי' המותקנת בלמעלה מ-1,000,000 מכשירים בעולם, ולמעלה מ-750,000 משתמשים חודשיים קבועים; רבע עמוד ב'מדריך החרדי' המודפס באזור ירושלים ופרבריה; רבע עמוד ב'קשר כשר' המודפס באזור בני ברק ופרבריה ומודיעין עילית; מודעה באתר 402 בה נמצאים אנשים ועסקים מכל הריכוזים החרדיים בישראל, מצפת ועד נתיבות וגם פרסום באתר 'כל רגע', אתר החדשות היחיד הפתוח בסינונים המחמירים.

מדהים כמה טוב יש בחבילה אחת, וזה לא הכל. חבילת 'מאסטר' כוללת גם אפשרות להקמת חלון הראווה של העסק בעולם הדיגיטלי - אתר אינטרנט מותאם מובייל; מערכת מתקדמת לניהול ושליחת ניוזלייטרים, הודעות, ומבצעים שיווקיים ע"י מייל, ומערכת כוללת לתמיכה בעסק כולל שליחת הצעות מחיר והפקת חשבוניות ושירותי סליקה.

רוצים לדעת עוד? צרו קשר עכשיו! ותתחילו להתרכז בעבודה, כי היא הולכת להציף אתכם...

מהרו, מחירי הפתיחה של 'מאסטר' לא יישמרו לזמן רב. צרו קשר, ותופתעו לגלות כמה נוחה ומהירה האפשרות להגיע ללקוחות מהסוג שאתם מחפשים ב-ד-י-ו-ק.


בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום