גנץ: "מצב בו רה"מ לא יכול לסייר בחלק ממדינתו – תעודת עניות להרתעה"

יו"ר כחול לבן: "אנו נחליף את הממשלה, נשנה את המדיניות ונחזיר את ההרתעה ואת השקט לתושבי הדרום". ליברמן: "נתניהו ממוטט את ההרתעה הישראלית". מפלגת העבודה: "בלי כיפת ברזל ששומרת על העורף הישראלי נתניהו כבר לא היה ראש ממשלה"

פוליטי 26.12.2019 | 00:05

הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס הערב (רביעי) לירי הרקטה לאשקלון בזמן כנס פוליטי של ראש הממשלה נתניהו ואמר כי, "המצב בו אזרחי ישראל נתונים לחסדי טרוריסטים וראש ממשלת ישראל לא יכול לסייר בחלק ממדינתו הוא תעודת עניות למדיניות הביטחון בדרום ואובדן הרתעה שאף מדינה ריבונית לא יכולה לקבל. אנו נחליף את הממשלה, נשנה את המדיניות ונחזיר את ההרתעה ואת השקט לתושבי הדרום".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, אמר כי, "זו הפעם השנייה השנה שפעילי טרור ברצועת עזה משפילים את מדינת ישראל, וראש הממשלה שוב, בעיצומו של כנס בחירות, מורד מהבמה ונמלט למרחב מוגן. ההבדל היחיד הוא שבפעם הקודמת זה היה במהלך נאום באשדוד והפעם באשקלון".

עוד הוסיף ליברמן, "בין הפעם הזו לפעם הקודמת נתניהו המשיך להטיף ולקדם הסדרה מול החמאס, אבל האמת העגומה היא, שלא הייתה הסדרה ולא תהיה הסדרה. מה שיש זה כניעה לטרור ושום מכבסת מילים לא תשנה את המציאות שנקלענו אליה. נתניהו, שעוד ב-2009 הבטיח שכאשר הוא ייבחר ימוטט את שלטון החמאס, בינתיים ממוטט את ההרתעה הישראלית.

יו״ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ גבי אשכנזי אמר הערב כי, "‫אי אפשר להמשיך לעבור לסדר היום כשלתושבי הדרום אין סדר יום. ‬‫איך אפשר להישאר אדישים לעובדה שאזרחי ישראל הופכים למטרה רק כי שהו בסמוך למקום בו ביקר ראש הממשלה? ההרתעה נמחקה. ‬‫הגיע הזמן להוביל פה מדיניות אחרת למען ביטחון אזרחי המדינה".‬

ממפלגת העבודה-גשר נמסר: "שוב כיפת ברזל של עמיר פרץ נחלצה לעזרת נתניהו. צריך לומר את האמת. בלי כיפת ברזל ששומרת על העורף הישראלי נתניהו כבר לא היה ראש ממשלה". יו"ר סיעת העבודה ח"כ איציק שמולי כתב בטוויטר: "אין תקציב לעוטף עזה, אין שכר למטפלים, אין מיגון, אין מרכזי חוסן. מה יש? אזעקות. שוב".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הגיב להודעת יו"ר כחול לבן ואמר כי, "‏שמעתי שבני גנץ שוב קפץ על המציאה ונתן עוד זריקת עידוד לאויבנו על כך שירו טיל לאיזור אשקלון בזמן שרה״מ היה שם. בני, תירגע.. אתה לא זה שיכול לפתור את לנו את הבעיות אלא רק להחמיר אותן עם הגישה חסרת האחריות שלך. מציע לך ללמוד משהו חשוב מנתניהו: הרבה מאוד מעשים והרבה פחות דיבורים".

חדשות JDN

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום