פרץ במתקפה על ליברמן: "מי שפוגע בחרדים – מוביל למחוזות מסוכנים"

יו"ר העבודה במתקפה על 'ישראל בתינו': "אני קורא לחבריי בכחול לבן, התנערו ממנו, אל תמשיכו להעניק לו לגיטימציה. מי שפוסל ומסית נגד אזרחי ישראל הערבים, ומדיר ופוגע בציבור החרדי כולו - מוביל את ישראל למחוזות מסוכנים עד כדי מלחמת אזרחים"

פוליטי 25.12.2019 | 19:33

הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר העבודה – גשר ח"כ עמיר פרץ נשא הערב (רביעי) נאום בפני ועידת מפלגת העבודה שהתכנסו לרגל ימי החנוכה, בדבריו אמר פרץ: ״לצערי הרב, ידידינו בכחול לבן הלכו שבי אחרי אותה משענת קנה רצוץ שקרויה ישראל ביתנו".

"אני קורא לחבריי בכחול לבן: התנערו ממנו אל תמשיכו להעניק לו לגיטימציה כי מי שפוסל ומסית נגד אזרחי ישראל הערבים לא היה ולא יהיה שותף לממשלת שינוי, ומי שמכתים, מדיר ופוגע בציבור החרדי כולו – מוביל את ישראל למחוזות מסוכנים עד כדי מלחמת אזרחים".

בהמשך דבריו הוסיף פרץ ואמר "אני פונה לידידי בני גנץ, תתפקח מאשליית ליברמן, הוא לא היה איתך ולא יהיה איתך. תתנער גם מחברים מהעבר בצה"ל, כי הרב רפי פרץ הוא אולי חבר שלך אבל לא שותף שלך. הוא בחר בשותפות אסטרטגית עם הכהניסטים והגזענים שאין להם מקום, לא בכנסת ישראל ובוודאי לא בממשלת ישראל".

"יש לך שותף אחד אמיתי שיביא איתו את הלב החברתי והמצפן המדיני, וזה אנחנו, העבודה גשר, גדולה וחזקה. כי רק אם העבודה גשר גדולה, בני גנץ ראש ממשלה."

לדברי פרץ "מול אג'נדת השנאה והפסילה של ליברמן צריך אלטרנטיבה חזקה וגדולה. אנחנו האלטרנטיבה לשותפות, העבודה גשר של בני אדם לפני הכל ואהבת חינם זו הבחירה הנכונה של אזרחי ישראל."

בתוך כך, ועידת מפלגת העבודה אישרה הערב (רביעי) ברוב עצום את הצעת היו״ר ח״כ עמיר פרץ להמשיך את השותפות עם מפלגת גשר בראשות ח״כ אורלי לוי אבוקסיס. בנוסף, החליטה הועידה כי לא יתקיימו בחירות מקדימות לרשימה לקראת הבחירות לכנסת ה-23 ואישרה את בקשת היו״ר לשיריונים.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום