בהפרש של שעות: פלסטיני ופלסטינית נעצרו עם סכינים

בחסדי שמיים: בהפרש של מספר שעות סיכלו היום לוחמי משמר הגבול ניסיונות לפיגוע דקירה • בת 17 הגיעה לאחת מעמדות הביטחון במערת המכפלה שבחברון כשעל גבה ילקוט, כשהכוח ביצע בידוק היא שלפה סכין • קטין שהגיע לעמדת הבידוק של מערת המכפלה הסתיר סכין בידו ונתפס

חרבות ברזל 8.12.2019 | 18:37

סכינים ומברג שנתפסו אצל מחבלים צילום: דוברות המשטרה

בפעם השנייה היום (ראשון) סיכלו לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ניסיון דקירה במערת המכפלה בחברון.

לפני זמן קצר, הגיע קטין פלסטיני תושב חברון, לאחת מעמדות הבידוק המאוישות על ידי לוחמי מג"ב במערת המכפלה. הלוחמים שהבחינו שאחת מידיו מוסתרת באופן מחשיד בכיסו, החלו בבידוק במהלכו החשוד הוציא את ידו שאחזה בסכין ואיים על הלוחמים.

הלוחמים שכיוונו את נישקם לעברו הצליחו להשתלט עליו ללא ירי. אין נפגעים באירוע. החשוד נעצר להמשך חקירת גורמי הביטחון.

מוקדם יותר היום, לפני הצהרים, הבחינו לוחמי מג"ב בחשודה שהגיעה לאחת מעמדות הביטחון במערת המכפלה שבחברון כשעל גבה ילקוט.

במהלך הבידוק שלפה החשודה, בת 17 תושבת חברון, סכין לעבר הלוחמים שכיוונו לעברה את נישקם. החשודה קראה לעברם "מגיע לכם למות. באתי להיות שהידה." עם נשקים מכוונים לעברה הצליחו הלוחמים להביא לכך שהחשודה השליכה את הסכין.

אל המקום הוזעקו כוחות נוספים של מג"ב במטרה לעצור את החשודה כשבשלב זה שלפה החשודה מברג. גם במקרה זה הלוחמים הצליחו להשתלט על החשודה ללא ביצוע ירי, והיא הועברה להמשך חקירת גורמי הביטחון.

במשמר הגבול משבחים את עירנותם של הלוחמים שפועלים לסיכול טרור במתחם מערת המכפלה בחברון ומדגישים שלצד הפעילות לאבטחת המערה נעשות פעולות מבצעיות רבות במרחב העיר חברון לסיכול הטרור ולחיזוק הביטחון בגזרה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום