בנט: "סוריה תהפוך לוויאטנם של האיראנים"

שר הביטחון נפתלי בנט בועידת מקור ראשון לכלכלה חברה וחדשנות סוריה תהפוך לוויאטנם של האיראנים. אנחנו נבהיר לעזה שלא יורים על יהודים. אסור ללכת לבחירות האתגר הכלכלי דורש לפעול נגד וועדי השאלטרים

חרבות ברזל 8.12.2019 | 12:56

נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הביטחון בנט עלה לנאום מייד לאחר ראש הממשלה וביקש בנכחותו לומר כי "על כולנו להוקיר את רהמ ופועלו" מייד לאחר מכן ציין כי לדעתו "שנת 2020 היא שנה עם איומים ועם הזדמנויות אסור ללכת לבחירות שימנעו מאיתנו את ההזדמניות .אריאן מנסה לבסס טבעת אש רקטות מסביב לנו. צריכים לעבור מבלימה להתקפה אם נהיה נחושים נוכל להוציא את כוחות התוקפנות של איראן בסוריה.

"נהפוך את סוריה לוויאטנם של הכוחות האיראנים והם יתבוססו בדמם. בעזה צריכים להביא תוך זמן למצב חדש שאויבינו יבינו שלא יורים על מדינת ישראל ומי שירה יחטוף. צריכים לשנות את המשוואה, לא יורים יותר על יהודים.

"ביוש מאז 1981 לא החליטה אף ממשלה ריבונות על שום ס"מ. יש היום מערכה על שטחי c מי שנאבק עד כה זה הפלסטינים ועכשיו אנחנו נכנס לזירה ונאבק וננצח אותם ואני אומר להם, לפלסטינים, אל תבנו בתים כי הם יהרסו. גם בחברון אמרתי לגורמי הבטחון אנחנו הדרג המדיני נחליט לבנות בחברון ואתם גופי הבטחון תגנו עלינו."

בנט התיייס גם לנושאים הכלכליים ואמר כי "יש עדיין את וועדי השאלטרים, כוחות מאורגנים ששואבים את המשאבים של ישראל. נקדם חוק שיאסור מגופים חיוינים לשבות , אנחנו רוצים לעשות רפורמת והם שובתים נפעל לפרק את הכוח הזה."

בסיום דבריו התייחס בנט למצב הפוליטי ואמר כי, "המורה שלי הוא דוד המלך ממנו לומד את הרוח של אחדות ישראל ואת הדאגה ליהדות התפוצות. מקווה שלא נלך לבחירות ואם כן אני אומר חברינו בשמאל הם האחים שלנו נלחם בזירת הדעות אבל אין לנו לוקסוס לא להיות יחד. ולאחינו בתפוצות אני אומר יש לכם בית .. לאנשי הקוקפיט אני אומר אל תרסקו את המטוס הזה של ישראל לבחירות. אפשר לחשוב שלי יש אינטרס לבחירות כדי שאשאר עוד שר ביטחון אבל קורא לגנץ לפיד אשכנזי ויעלון שבו עם נתניהו עד שיצא עשן לבן. ליברמן חזור הביתה. אסור ללכת שוב לבחירות".

על המצב ברצועת עזה: ״אנחנו רואים שבצד השני מתמידים באותם טפטופים. אנחנו צריכים להביא את אויבינו להבין דבר אחד פשוט - לא יורים על מדינת ישראל, ומי שיורה משלם מחיר. הרגלנו את אויבינו שזה בסדר. אנחנו צריכים לשנות את המשוואה, זה לוקח זמן אבל שאויבינו יבינו שלא יורים יותר על יהודים״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום