פינדרוס לממ"ז ירושלים: "ברחוב החרדי יש תחושות קשות כלפי המשטרה"

ח"כ יצחק פינדרוס במכתב חריף למפקד מחוז ירושלים על תקיפת יענקי רוזנברג: "מיותר לציין את התחושות הקשות שעולות כלפי השוטרים כשרואים את התמונות ששוטרים מושכים ותולשים את הפאות שהן סממן יהודי בולט" • המכתב המלא

חדשות בארץ 10.7.2019 | 19:24

ארכיון | יונתן זינדל, פלאש 90

קרוב ל- 50 יום חלפו מאז תקפו שוטרים את הנער החרדי יענקי רוזנברג בירושלים ועד כה לא ננקטו שום פעולות נגד אותם שוטרים. בשעות האחרונות שלח ח"כ יצחק פינדרוס מכתב חריף למפקד מחוז ירושלים על התחושות הקשות בציבור החרדי כלפי התנהלות המשטרה: "פונה אני אליך בבקשה גדולה וכנה לפעול להחזיר את אמון הציבור החרדי במשטרה, לאחר שבתקופה האחרונה נפגע באופן קשה האמון במשטרה ובשוטרים המשרתים בה".

"לאחרונה אירעו מס' מקרים שבהם התנהגות השוטרים פגעה מאוד באמון הציבור במשטרה. הן התנהגות השוטרים במעצרו של הילד המיוחד יענקי רוזנברג בירושלים והן בהתנהגות השוטרים במעצרו של מרדכי קרויזר בבית שמש".

"התמונות הקשות שנראו מאירועים אלו של התנהגות ברוטלית ואלימות כלפי ילד חרדי מיוחד שלצערנו לוקה בפיגור והן מהתמונות של משיכת הפאות ע"י שוטרים במעצר חשוד חרדי".

"מיותר לציין את התחושות הקשות שעולות כלפי השוטרים והמשטרה שרואים את התמונות ששוטרים במדינת היהודים מושכים ותולשים את הפאות שהן סממן יהודי בולט אשר שמרנו עליו בכל שנות הגלות ואפילו בתקופות הקשות שעברו על עם ישראל. הבנתי שבדיקת מח"ש בנושא התנהגות השוטרים במקרה המעצר של הילד המיוחד יענקי רוזנברג עומדת לקראת הכרעה. אבקש ממך מאוד לוודא שהצדק יעשה ויחד עם עוד פעולות שהמשטרה תעשה נוכל להחזיר את האמון של הציבור החרדי במשטרה אשר כאמור נפגע קשות בתקופה האחרונה".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום