חשש לחיי הרב שהציל הילד ונעלם: חיפושים נרחבים במהלך הלילה

הרב ראובן באומן מוורג'יניה, שנעלם אתמול בתוך המים בחוף בוורג'יניה, נכנס להציל ילד שהחל לטבוע • הילד ניצל, אולם הרב לא הצליח לצאת מהמים

חדשות בעולם 10.7.2019 | 09:24

באדיבות המצלם, צילום מסך

הרב ראובן באומן מוורג'יניה, שנעלם אתמול (שלישי) בתוך המים בחוף בוורג'יניה, נכנס להציל ילד שהחל לטבוע. הילד ניצל, אולם הרב לא הצליח לצאת מהמים.

הרב נעלם בתוך המים, ורבבות עמך ישראל מתפללים לנס, הרב באומן הוא רב בישיבת "תורת חיים" בוורג'יניה, והוא היה אחמול במחנה קיץ בנורפולק ונסחף אל הים.

אתר Yeshiva world news דיווח כי צוותי חילוץ גדולים מאד, ביניהם ארגונים שונים, 'ארגון חברים של רוקלנד', יחידת ההטסה של ארגון הצלה מניו יורק, 'חי לייף ליין', 'אחיעזר' מנסים למצוא את הרב ראובן צבי בן אסתר ביילה - שנעלם במים ביום שלישי אחר הצהריים.

רשויות ההצלה וחירום קיבלו קריאה על טביעה בפארק המים, בחוף ווירג'יניה, המתקשר אמר שישנם שני אנשים במים, אחד מהם בן 35, השני היה ילד בן 11.

על פי הדיווח הרב היה עם קבוצה של 20 תלמידים, והוא ראה את אחד מהם נאבק במים, אז הוא נכנס לעזור לילד, הילד הצליח לצאת, אבל הרב לא יצא החוצה, וצוותי חילוץ מחפשים אותו.

עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם מתפללים למציאת הרב באומן, קבוצות גדולות חילקו ביניהם את ספר התהילים, כדי שהתפילות ימשיכו ברציפות.

היום יתקיים אסיפה גדולה של ההורים של הילדים, ויוחלט מה לעשות עם המשך המחנה. הערב תתקיים חתונה בקהילה החרדית המקומית, והרבנים קראו לציבור להגיע לחתונה ולשמח את החתן והכלה, כדי לא לתת לעצב לפגוע בחתונה, אין קשר משפחתי בין הרב שנעלם לבעלי השמחה, אך יש עצב גדול בקהילה, דבר שיכול לפגוע בחתונה, ועל כן קראו הרבנים להגיע לחתונה על אף העצב הגדול.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום