המפגינים לקצין הלכוד: "אתה לא תצא מפה חי, זה הסוף שלך"

עדויות קשות נחשפות מליל הבלהות של מחאת יוצאי אתיופיה שהפכה לאנרכיה והובילה למראות איומות של תקיפת שוטרים ואזרחים תמימים | קצין משטרה סיפר כי מתפרעים השליכו אבנים ללא הרף על הניידת תוך שהם משמיעים קריאות גנאי לעברו ואיימו על חייו

חדשות בארץ 4.7.2019 | 15:33

רגעי האימה נחשפים ניידת משטרה שהותקפה בהפגנת האתיופים צילום: דוברות המשטרה

 

למעלה מחמישים אלף כלי רכב היו תקועים בפקקים במשך שעות ארוכות, במהלך ההפגנות הפרועות שיצאו מכלל שליטה של בני העדה האתיופית שלשום (שלישי). שלושה מהמפגינים החשודים בתקיפת ניידת משטרה ואף כמעט לינץ' בקצין משטרה, נעצרו.

ביום שלישי בערב, קצין משטרה סיים את משמרתו ונהג לביתו בניידת משטרתית כשהוא לבוש מדים. במהלך נסיעתו בכביש 431 לכיוון מערב אחרי צומת רמלה, זיהה פקק תנועה ועמד בו כשהוא מזהה מרחוק התקהלות של מפירי סדר.

דקות ספורות לאחר מכן, ניגשו עשרות רעולי פנים והקיפו את הניידת ובה הקצין, כשהם מטלטלים את הניידת בחוזקה. רעולי הפנים אחזו בידיהם אבנים ואלות מברזל והחלו להכות בניידת ללא הרף. כתוצאה מהמכות נגרם נזק רב לניידת המשטרתית, נשברו 2 מראות צדדיות ושמשה קדמית ונשבר גם חלון בדלת ההזזה.

הקצין סיפר כי המתפרעים השליכו אבנים ללא הרף על הניידת תוך שהם משמיעים קריאות גנאי לעברו ואיימו על חייו. "אתה לא תצא מפה חי, זה הסוף שלך", הטיחו בו הפורעים. הקצין הצליח לעזוב במהירות את המקום כשתוך כדי הנסיעה משם, המתפרעים ממשיכים להשליך לעברו אבנים וחפצים שונים. כתוצאה מהתקיפה נחבל הקצין מרסיסי הזכוכית ונגרמה לו חבלה בפניו.

חוקרי המשטרה הצליחו לזהות ולאתר טביעות אצבעות של שלושה מהחשודים והם אותרו ונעצרו. החשודים כולם תושבי לוד בני 20, 21 ו-23 יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם המשטרה צפוייה לבקש להאריך את מעצרם. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום