ליברמן: "פרוטקשן לחמאס לא מביא שקט"

במערכת הפוליטית הגיבו על ירי הטילים לגוש דן • כחלון: "להחזיר את הסיכולים הממוקדים" • איחוד מפלגות הימין: "את המילים המכובסות יש להחליף במעשים"

חרבות ברזל 14.3.2019 | 22:39

ארכיון | יונתן זינדל, פלאש 90

תגובות במערכת הפוליטית בעקבות ירי הטילים הערב (חמישי) לעבר גוש דן: שר האוצר וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני משה כחלון מסר בתגובה לירי: "האירוע הערב חמור ותהיה תגובה ככל שיידרש.  אין חסינות לאף אחד. כל הארגונים ברצועה הם ארגוני טרור וכך צריך להתיחס אליהם. אתמוך בהחזרת מדיניות הסיכולים הממוקדים כי בעיני אין חסינות לאיש בדרג המדיני בחמאס או בכל ארגון טרור אחר".

שר הביטחון לשעבר, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, מסר בתגובה לירי: "רק השבוע אישרה הממשלה העברת עוד 20 מיליון דולר לחמאס. גם תשלום פרוטקשיין נוסף, לא מביא שקט. אלא להיפך, הוא גורר עוד פרובוקציות".

ח"כ אורן חזן הפנה אצבע מאשימה לתקשורת וצייץ בטוויטר: "מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין טיל לעוטף עזה לטיל לתל אביב שפתאום יש כותרות ראשיות ושידורים חיים בכל הערוצים? אז זהו שאין הבדל! אך לצערי, לא רק בשביל התקשורת אלא גם בשביל הממשלה האזרחים בדרום פשוט סוג ג' ודמם הפקר".

איחוד מפלגות הימין מסר בתגובה לירי על גוש דן: "מדיניות ההכלה של ממשלת ישראל קיבלה הערב טיל למרכז תל אביב. את ההתייעצויות הביטחוניות והמילים המכובסות צריך להחליף במעשים. רק תגובה לא מידתית תחזיר למדינת לישראל בטחון וכבוד לאומי". גם המועמד לרשימת איחוד מפלגות הימין איתמר בן גביר צייץ בתגובה לירי הטילים: "אדוני ראש הממשלה. עכשיו הזמן לחזור לסיכולים הממוקדים".

בשעה 21:05 הערב הופעלו צופרי האזעקה באזור המרכז, כאשר שני טילים נורו מעזה לעבר גוש דן. לפי דובר צה"ל, מערכות ההגנה פעלו, אך לא בוצע יירוט על ידי כיפת ברזל. תושבי האזור דיווחו על שמיעת פיצוצים חזקים, וראשי העיריות הודיעו על פתיחת המקלטים הציבוריים. נכון לשעה זו, אין הנחיות מיוחדות לתושבים, והלימודים בתל אביב יתקיימו מחר כסדרם. 

ישראל היום

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום