לב לבייב הגיש תלונה: "הנוכל מתחזה לבני"

המתחזה: "אני הבן של לב לבייב", טען הצעיר שהתחזה תקופה ארוכה לבנו של לב לבייב • שיטות הפעולה, מההצלחות, הכישלונות, המאסר – ועד לחשיפת התרמית • תלונה במשטרה הוגשה נגד הבחור, אך סביר להניח שאינו בארץ • עורך דינו של הצעיר טוען שאינם בקשר 

חדשות בארץ 18.2.2019 | 12:41

משה שי, פלאש 90

עד כמה קשה להיות טייקון? ובכן, מתברר שבמקרה של לב לבייב זה קשה מאוד. מלבד האתגרים הכלכליים שעומדים מולו יום יום, לאחרונה הוא היה צריך להתמודד גם עם מקרה של צעיר שהתחזה לבנו.

הצעיר, שגדל בבני ברק והוא בעצמו בן של אישיות רבנית מוכרת, החליט שזה לכשעצמו לא מספיק לו, ובנה לעצמו דמות חדשה. הוא החל להציג את עצמו כבן נושר של משפחת לבייב, שמעדיפה לפזר עליו כמויות נכבדות מאוד של כסף, העיקר שיהיה היכן שיהיה ולא יהרוס את השם הטוב של המשפחה הידועה.

הבחור בן ה-28 לא הסתפק באמירות ופעל גם במעשים. הוא שינה את שם המשפחה שלו ברישיון הנהיגה ובדרכון ל'לבייב', זאת על מנת שסיפורי הבדים שלו יהיו אמינים וייראו כביכול יש להם בסיס במציאות.

למעשה, זוהי אינה התרמית הראשונה של הצעיר, לאורך השנים הוגשו נגדו כתבי אישום במגוון תחומים. כך למשל הוא הורשע בגניבת צ'קים ממשפחה ששמר על הילד שלהם, וכן ממשפחת אנשי עסקים מכובדת בהרצליה פיתוח שעבד בביתה.

אגב, הצעיר מציג עצמו כטייס, זאת למרות שלא סיים את שיעורי הטיסה שלו, שנרכשו בכסף שהגיע לידו בדרכים לא חוקיות. גם במהלך שיעורי הטיסה שלו, המשיך הצעיר בנוכלויות שלו ועשק את כספם של מתלמדים נוספים, תוך כדי שהוא מציג להם מצג שווא כאילו הוא יבואן של בגדי יוקרה וכי שווה להם להשקיע במיזם שלו.

לאחר שמעשי המרמה שלו החלו להיחשף, הוא נמלט מהארץ באמצעות דרכון מזויף, וחזר לישראל רק אחרי שהיה 3 שנים במאסר, זאת בגין הונאה של שלשה אזרחי פינלנד. לפני כשנתיים הוגש נגדו עוד כתב אישום, אך מאז נעלמו עקבותיו של הצעיר.

לאחרונה החליט המגזין הנורבגי VG להתחקות אחר עקבותיו של הבחור, זאת לאחר שהגיעו אליהם מקרים רבים שבהם הבחור עקץ אזרחים והציג להם את עצמו כבנו של לב לבייב. אחד הנעקצים התעמת מולו אך הבחור הכחיש את המקרה מכל וכל.

כאמור, הצעיר עצמו מבוקש לחקירה בארץ, וכמו כן הוגשה נגדו תלונה מצד לב לבייב על התחזות. למרות זאת, הבחור עצמו אינו שוהה עתה בארץ ועורך הדין שייצג אותו בעבר אומר כי הוא לא בקשר עמו בחודשים האחרונים.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום