הקטל בכבישים: הולך רגל בן 52 נהרג מפגיעת רכב סמוך לאור עקיבא

כלי רכב התנגש בגבר והעיף אותו למרחק של עשרות מטרים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו. "שמשת המכונית הייתה מנופצת"

חדשות בארץ 18.2.2019 | 21:25

אדם גבע, דוברות מד"א

הקטל בכבישים: הולך רגל בן 52 נהרג היום (שני) מפגיעת רכב, בכביש 2, מצפון לאור עקיבא. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו.

"בנתיב הימני של הכביש, במרחק של עשרות מטרים בודדים מרכב עם פגיעות פח קשות ושמשה מנופצת, שכב גבר מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר פרמדיק מד"א אדם ערדה. "ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי, אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

היום נפצע רוכב אופניים כבן 60 באורח בינוני, מפגיעת מכונית בדרך יבנה ברחובות. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן כשהוא סובל מחבלת ראש. מוקדם יותר, נפצעה בינוני הולכת רגל כבת 90 מפגיעת רכב ברחוב הרצל, סמוך לתחנה המרכזית הישנה בראשון לציון. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא כשהיא סובלת מחבלות בגפיים.

תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 44, שלשום (תיעוד מבצעי מד"א)

במוצאי שבת נהרג גבר כבן 40 בתאונת דרכים בכביש 44 בסמוך לכניסה למושב פדיה שבשפלה. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע נאלץ לקבוע את מותו. בתאונה נפצעו קל אישה כבת 40 ושלושה ילדים כבני שבע, חמש ושנתיים, שפונו לבית החולים אסף הרופא.

חובש רפואת חירום במד"א, מנדי אמיתי, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, שני כלי הרכב נפגעו בצורה קשה. גבר כבן 40 שישב ליד הנהגת היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, חילצנו אותו מהרכב וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

החדשות 13

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום