"ראינו עשן ואש גדולה'': שני הרוגים מהתהפכות רכב סמוך לחיפה

רכב התהפך בכביש 40 ועלה באש בדרך ישראל בר יהודה, סמוך למחלף הקריות בחיפה. צוות מד''א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם של שני נוסעי הרכב. "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כבר מרחוק ראינו עשן ואש גדולה''

חדשות בארץ 11.1.2019 | 07:26

שני בני אדם נהרגו הלילה (שישי) מהתהפכות רכב ועלייתו באש בכביש 4 בדרך ישראל בר יהודה, סמוך למחלף הקריות בחיפה. צוות מד''א שהגיע למקום דיווחו על שני נוסעי הרכב שנמצאו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותם. מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה בדרכם למקום לחקירת נסיבות האירוע, כאשר הכביש סגור לתנועה לשני הכיוונים מתחת למחלף, בקטע הכביש שבין גשר פז לקריות.

הפראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, בנימין מורס ושלמה בן עמי, סיפרו כי "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כבר מרחוק ראינו עשן ואש גדולה וכשהגענו הבחנו ברכב הפוך על הגג שעולה באש ולא ניתן היה להתקרב, מחוץ לרכב שכב גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה". עוד סיפרו הפראמדיקים כי ''בתוך הרכב הבוער נלכד אדם נוסף, לאחר שהכבאים הגיעו וסיימו את פעולות הכיבוי וניתן היה לגשת לרכב, ביצענו בדיקות רפואיות, ולצערנו שני הנוסעים היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

''כבר מרחוק ראינו עשן ואש גדולה''. זירת התאונה, הלילה (צילום: דוברות מד''א)

אתמול נהרגו שני צעירים בני 25 בתאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 40 סמוך לצומת קוממיות שבדרום. מחקירה ראשונית של האירוע עלה, כי מדובר בתאונת חזיר-אחור. פרמדיקית מד"א הדר נעמן סיפרה כי "נהג המשאית והנוסע שהיה איתו נלכדו בקבינה. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי הענקנו לנהג המשאית טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה במצב קשה במסוק צבאי לבית החולים. הנוסע שהיה לצדו במשאית היה מחוסר הכרה וחולץ במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונת דרכים בכביש 40 שני בני אדם נהרגו מהתהפכות רכב (צילום: דוברות מד''א, אתר רשמי)

התהפכות רכב בכביש 40 (צילום: דבורות מד''א, אתר רשמי)

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום