שימו ל"ב: גרסה 32 של פרויקט השו"ת בר-אילן יוצאת לדרך

אחרי 60 שנה של מהפכה תלמודית, פרויקט השו"ת מבשרים על חידוש נוסף לרווחת ציבור לומדי התורה: גרסה ל"ב יוצאת לדרך עם מגוון ענק של חידושי מערכת, מפרשים חדשים ואפילו מבחנים לסיכום ושינון הסוגיות השונות • מוזמנים לקרוא ולהתחדש במחירי השקה ובנוסף 200 ₪ מתנה לרכישת ספרים ביריד מוסד הרב קוק

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 30.4.2024 | 10:43

פרוייקט השו"ת בר-אילן | צילום: Abir Sultan/Flash 90

אין זה חידוש כי פרויקט השו"ת הוא כלי הלימוד התורני החשוב ביותר בתולדות העם היהודי. מאגר הספרים האלקטרוני העצום הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מדרך הלימוד של רבבות בתי אב מכל העולם, לרבות ראשי ישיבות בכירים מכלל החוגים.

מפעם לפעם מבשרים בפרויקט השו"ת על חידושים נפלאים בדמות גרסה חדשה, המשדרגת באופן משמעותי את פונקציות החיפוש והעמקה בלימוד דרך המערכת.

גרסה 32 של הפרויקט אשר הושקה בימים האחרונים, מציגה מגוון חידושים משמעותיים עבור הלומדים. להלן נסקר בקצרה אילו שיפורים כוללת הגרסה ומהם הספרים החדשים שנוספו למאגר.
למידע נוסף ולרכישה לחצו כאן>>>

להוסיף דעת

חידוש מרענן ומיוחד בגרסה 32 הוא קטגוריה חדשה הכוללת מבחני חזרה וסיכום על התלמוד הבבלי, בהם מעל 11,000 שאלות ותשובות מתוך הספר 'יוסף דעת'  עבור לימוד עצמי, שינון וחזרה על הדף וכן אופציה להדפיס את המבחנים עבור בחינת תלמידים וכדו'.

למערכת נוספו גם ספרים חדשים רבים באופן מוקלד, בהיר ומוגה, ביניהם ספרים של גדולי האחרונים בני זמננו: שיעורי הגרי"ג (אדלשטיין), שיעורי רבינו משולם דוד הלוי (סולובייצ'יק) ושיעורי רבי אליהו ברוך (פינקל). כמו כן נוספו מפרשי רש"י על התורה, מפרשי שו"ע, ספרי הלכה ומנהג, ספרי שו"ת, ספרי מוסר ומחשבה, דרשות, שיטה מקובצת על מגוון מסכתות ומעל 1600 מאמרים נבחרים מתוך כתבי עת וקבצים תורניים.

להוסיף חכמה

מנגנון החיפוש של מערכת פרויקט השו"ת עבר גם הוא מקצה שיפורים והפך לחכם יותר ויעיל יותר. גרסה 32 מציגה אופציה קלה יותר לכתיבה חופשית, למשל: חיפוש "שו"ע ציצית", יציג את כל סימן ח' באורח חיים (הסימן הראשון של הלכות ציצית)
גם העיצוב עבר שדרוג וכעת ניתן לבחור גופנים שונים לספרים שונים וכן רקע לפיסקה נבחרת. כמו כן מדרשי הלכה ומדרש רבה ניתנים לחלוקה על פי פרשות שבוע, כולל אפשרות לעבור מפרשה מסוימת או פסוק מסוים למדרשים הללו.

אז בואו להתחדש או להשתדרג בגרסה החדשה של פרויקט השו"ת במחירי השקה מיוחדים ובנוסף 200 ₪ מתנה לרכישת ספרים ביריד מוסד הרב קוק ותזכו להוסיף חכמה ודעת.

למידע נוסף ולרכישה לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום