המהפכה הגדולה בתחום הכשרות הלימודים במגזר החרדי

האם כדי לזכות לרוגע כלכלי מוכרחים לוותר על הערכים? / מיהו הארגון שדואג לספק הכשרות מקצועיות לאברכים ששואפים להתפרנס בכבוד בלי לוותר על קוצו של יו"ד? / מסמך פורץ דרך

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 5.5.2024 | 10:55

צילום: יח"צ

מכללות 'מותאמות' או מתאימות?

בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה חסרת תקדים של תעשיית המכללות המותאמות לחרדים, אך אברכים רבים עדיין שואלים את עצמם האם יש כיום כתובת לימודית אמיתית גם לאברכים יר"ש?  כתובת מתאימה ולא רק מותאמת?

הכירו את מכללת 'מלאכתם', מעצמת לימודים מהפכנית שהוקמה ביוזמת נדיבים חרדים על מנת לספק לימודים מקצועיים לגברים יר"ש על טהרת הקודש ובפיקוח מוקפד של רבני הקהילות והחצרות, ובד בבד מקפידה על מקצועיות ומצוינות לימודית ללא פשרות.

הבשורה כאן עצומה! בעוד מרבית המכללות החרדיות מציבות את הלימודים בראש ואת הערכים כ"כוכבית" הבאה מכורח הנסיבות, ב'מלאכתם' נהפוך הוא: הערכים הם ליבת הלימודים, הם הסיבה - מתוך הבנה שהשאיפה לכלכל בית יהודי ברווח וברוגע צריכה להיעשות בהתאם תוך הקפדה על אווירה רוחנית הולמת, שאדרבה - רק תחזק את היידישקייט.

ביקשנו לשוחח עם יו"ר מלאכתם הרב יחזקאל קליין, שליחם של הרבנים לנושא ההכשרות המקצועיות - שסיכם בסיפוק: "זכינו שיש היום מקום שרוח חכמים נוחה הימנו ואחרי שש שנות עמל ונטיעה ב"ה, למעלה מאלף תלמידים ובוגרים מעידים שכדי להתפרנס ברוגע מעבודה מקצועית ומתגמלת לא צריך להתפשר על היידישקייט. כעת אנו שואפים בס"ד להרחיב את השורות ולהפיץ את הבשורה החשובה לעוד ועוד אברכים יר"ש."

הפרנסה חשובה, הערכים יותר

הבה נניח את הנושא הבוער על השולחן.

כל אחד מאיתנו חפץ לחיות ברוגע, בבית מרווח שמרחיב את הדעת, להתחדש במלבושים נאים לחג, ליהנות משולחן שבת ערוך כיד המלך, להעניק לילד דמי כיס ברווח לישיבה, לחתן את הילדים בהרחבה ולספק את כל צרכי המשפחה בשפע ובלי דאגות.

זו הסיבה שרבים מחפשים אחר לימודי מקצוע שיבטיחו להם אפיק פרנסה שקט ומכובד. אך לצערנו, פעמים רבות, יהודי יר"ש שהתורה והמצוות הם ערך עליון עבורו, נאלץ לוותר על אפשרויות לימודים ותעסוקה נוצצות מכיוון שאינו מוכן להתפשר על ה'יידישקייט' והערכים שלו.

'מלאכתם', היא הכתובת היחידה עבורו, עבורך!

מבחר קורסים והכשרות נרחב

כן, גם אתה יכול, גם לך מגיע לרכוש מקצוע מכובד בחודשים ספורים לצד אברכים יר"ש בדיוק כמוך, לזכות לגב של מעצמה כמו מלאכתם, לחיות ברוגע כלכלי מתוך רוגע נפשי בידיעה שאינך מתפשר על ערכיך במאומה.

הכשרות מקיפות במקצועות החשמלאות, בנייה, פתרונות מחשוב, פיננסים וחשבונאות, הכשרות שעל בוגריהן נמנים מאות בעלי מקצוע מיומנים מאנ"ש, אלו רק חלק ממגוון התכניות שמציעה 'מלאכתם' ובהן תוכל להשתלב, ללמוד ולפרוץ לדרך חדשה בס"ד.

ב'מלאכתם' מערך מלגות נרחב שמסייע במימון הלימודים.

בסיום הלימודים התלמידים זוכים לתעודה יוקרתית מקצועית ומוכרת עם רישיון רלוונטי בכל תחום  והכי חשוב - עזרה בהשמה בדרך לרוגע כלכלי.

לסיום, אם הגעת עד לכאן, כנראה שגם אתה שואף לרוגע כלכלי אך הערכים הם מקור הגאווה שלך ולא תתפשר עליהם, אשריך!

בוא והצטרף לשנה השישית של ההצלחה - מגוון המסלולים ופרטים נוספים על תכניות 'מלאכתם' מחכים לך ממש כאן בלחיצת כפתור

אשמח לשיחה עם נציג מלאכתם>>

 

*לתשומת לבכם, הקבלה לתכניות 'מלאכתם' מותנית באישור ועדה רוחנית

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום